Skip to main content

Μέσω της ΜΕΒΓΑΛ ταξιδεύει η γοργόνα του Thessaloniki Food Festival

Η γοργόνα του Thessaloniki Food Festival θα βρίσκεται πάνω στο γάλα και στο γιαούρτι της ΜΕΒΓΑΛ στο πλαίσιο της συνεργασίας της εταιρείας με τον δήμο.

Σε 70.000 κουτιά γάλα ημερησίως αλλά και σε συσκευασίες γιαουρτιών της ΜΕΒΓΑΛ θα ταξιδεύει, σε όλη τη χώρα, για το επόμενο διάστημα, η γοργόνα του Thessaloniki Food Festival στο πλαίσιο της συνεργασίας ανάμεσα στον δήμο Θεσσαλονίκης και την ιστορική βιομηχανία γάλακτος, η οποία ανακοινώθηκε σήμερα επίσημα.

«Τα προϊόντα της ΜΕΒΓΑΛ ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο. Θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχει γευστική παράδοση και εμείς θελήσαμε να την διεθνοποιήσουμε» τόνισε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, Μαίρη Χατζάκου, αναφέροντας, παράλληλα, ότι η εταιρεία τρέχει επενδυτικό πρόγραμμα 5 εκατ. ευρώ, το οποίο αφορά κυρίως τα γιαούρτια.

Σύμφωνα με την κ. Μαίρη Χατζάκου, η οποία εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη συνεργασία με τον δήμο, η ημερήσια παραγωγή της εταιρείας σε γάλα αγγίζει τους 100 τόνους.


«Ο δήμος Θεσσαλονίκης κάνει σημαντικό έργο στην πόλη μας. Περπατούμε στον δρόμο και βλέπουμε τουρίστες. Έρχονται στη Θεσσαλονίκη για να γευτούν προϊόντα της πόλης», ανέφερε.

«Μας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο η συνεργασία με τη ΜΕΒΓΑΛ. Μας ανοίγεται στον κόσμο ένα παράθυρο μέσα από αυτή τη συνεργασία. Θέλουμε να βοηθήσουμε στην προώθηση των προϊόντων που παράγονται στην περιοχή της Μακεδονίας. Ευχαριστούμε την κ. Χατζάκου για αυτή την ευκαιρία που μας δίνει», υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας, ο οποίος τόνισε ότι το Thessaloniki Food Festival έχει γίνει θεσμός.

«Είναι μεγάλη μας χαρά που συνεργαζόμαστε με την ΜΕΒΓΑΛ, μια από τις λίγες μεγάλες εταιρείες που έχουν μείνει στην Βόρεια Ελλάδα» σημείωσε, από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας του δήμου Θωμάς Ψαρράς

Σχετικά με τα επόμενα βήματα του Thessaloniki Food Festival, αναμένεται το επόμενο διάστημα ο 2ος Γαστρονομικός Οδηγός, αυτή τη φορά με σύγχρονα πιάτα της Θεσσαλονίκης.

«Πλέον τα γεγονότα τα παράγει η ίδια η πόλη. Στόχος μας είναι να περάσουμε σε πολιτικές υγιεινής διατροφής, στη διατροφή των παιδιών. Θέλουμε να φτάσουμε σε σημαντικές γενικές πολιτικές που αφορούν τη διατροφή των πολιτών της Θεσσαλονίκης» ανέφερε. Ανακοίνωσε ότι ο δήμος θέλει να δημιουργήσει ένα food cοuncil, ένα συμβούλιο στον δήμο από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

Σε ό,τι αφορά στο Thessaloniki Food Festival που τρέχει από το 2011 τόνισε ότι «ξεκινήσαμε με έναν διεθνή χαρακτήρα. Από τότε υπάρχει μια εξέλιξη σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις. Το Thessaloniki Food Festival βγήκε στους δρόμους και τις πλατείες της πόλης και όχι μόνο», σημείωσε  ο αντιδήμαρχος Τουρισμού.