Skip to main content

Μεταφορά των αστικών από την παραλιακή στην Όλγας προτείνει ο Βούγιας

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης πρότεινε την πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Νίκης και την προώθηση των αυτοκινήτων στην οδό Μητροπόλεως.

Τη μεταφορά των λεωφορειακών γραμμών της παραλιακής λεωφόρου στη Βασιλίσσης Όλγας προς εξυπηρέτηση των ανθρώπων που κατοικούν πέριξ της Βας. Όλγας και οι οποίοι σήμερα αποβιβάζονται στη Λεωφόρο Μ. Αλεξάνδρου μακριά από τα σπίτια τους «φορτωμένοι με ψώνια και κουρασμένοι», πρότεινε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη, Σπύρος Βούγιας, μιλώντας στον Αlpha 96.5 Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο ίδιος, πρότασή του είναι η πεζοδρόμηση της Λ.Νίκης και συγκεκριμένα τόνισε πως «ξέρω πού θα πάνε τα 40.000 οχήματα της Λ.Νίκης , θα τα στρέψουμε στην Μητροπόλεως» συμπληρώνοντας πως «θα πάρουμε τα λεωφορεία από την Μητροπόλεως και θα τα μεταθέσουμε στην Τσιμισκή».

Ταυτόχρονα, «πρέπει να συμπληρώσουμε ποδηλατόδρομους σε κρίσιμα σημεία στη Θεσσαλονίκη, να βοηθήσουμε τα λεωφορεία να τρέξουν πιο γρήγορα να κυνηγήσουμε τα μηχανάκια από τα πεζοδρόμια», πρόσθεσε ο επικεφαλής του συνδυασμού ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη.

Για τη στάθμευση, ο Σπύρος Βούγιας δεσμεύθηκε για περισσότερες θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους, εκτιμώντας ότι αυτές μειώθηκαν κατά 50% με το Ελεγχόμενο Σύστημα Στάθμευσης τη σύμβαση του οποίου χαρακτήρισε «λεόντεια».

Σε ό,τι αφορά τον ΟΑΣΘ, ο κ. Βούγιας σημείωσε ότι «Χρειάζεται γενναία και τολμηρή πρόταση» για την προμήθεια νέων λεωφορείων στον οργανισμό, ενώ υπογράμμισε ότι στο τέλος του 2019 η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα επανεξεταστεί βάσει ευρωπαϊκής οδηγίας. Μάλιστα πρότεινε την προμήθεια λεωφορείων για τον ΟΑΣΘ από ιδιώτες, οι οποίοι θα τελούν υπό εποπτεία από το δημόσιο κάτι το οποίο σύμφωνα με τον ίδιο θα έρθει στα τέλη του 2019 όταν πια «θα γίνει μια προκήρυξη ανοιχτού διαγωνισμού ώστε να μπορέσουν τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης να ανταποκριθούν στις ανάγκες των κατοίκων της».

Αναφορικά με την καθαριότητα, ο κ. Βούγιας δήλωσε πως εστιάζει στη διαλογή στην πηγή, στην ανακύκλωση μία πολιτική η οποία θα οδηγήσει σε χαμηλότερα δημοτικά τέλη, όπως είπε. Ακόμη, υπερθεμάτισε τη χρήση της πληροφορικής στην καθαριότητα, εξηγώντας ότι οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται με μήνυμα στο κινητό τους για τον χρόνο άφιξης του απορριμματοφόρου, προκειμένου να αποφεύγεται η υπερχείλιση των κάδων. 

Για το ζήτημα της ασφάλειας, ο κ. Βούγιας προανήγγειλε τη «Θεσμοθέτηση του κοινοτικού αστυνομικού, οι οποίοι αναφέρονται σε μία συγκεκριμένη γειτονιά, γνωρίζουν τον κόσμο και παρακολουθούν τα προβλήματα της γειτονιάς, ενημερώνοντας την αστυνομία και τον κεντρικό δήμο».

Γιατί «επέστρεψε» στην τοπική αυτοδιοίκηση;

Ο επικεφαλής της «ΠΟΛΗχρωμης Θεσσαλονίκης» τοποθετήθηκε και αναφορικά με την επιλογή του να ξανά θέσει υποψηφιότητα τρίτη φορά για τον κεντρικό Δήμο λέγοντας πως «είμαι ένας επίμονος συγκοινωνιολόγος . Ακόμα και όταν ήμουν εκτός πολιτικής ασχολιόμουν με την πόλη . Είναι ανάγκη υπαρξιακή. Θέλω να προσπαθήσω μέσα από το Δήμο να εφαρμόσω κάποια από αυτά που δεν έχουν εφαρμοστεί ακόμη και καταθέτω καινούριες προτάσεις. Αισθάνομαι πιο νέος από ποτέ» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, ο κος Βούγιας με την παράταξη του έχουν προγραμματίσει την παρουσίαση του προγράμματός τους μέσα από εβδομαδιαίες εκδηλώσεις «κάθε Τετάρτη απόγευμα 13,20,27, μέχρι και πριν από το Πάσχα που θα το παρουσιάσουμε συνολικά σε μια μεγάλη κεντρική εκδήλωση» ενώ «μετά το Πάσχα σε μια μεγάλη εκδήλωση 11 Μαίου θα κάνουμε την μεγάλη μας προεκλογική συγκέντρωση».