Skip to main content

Μετρό Θεσσαλονίκης: Γιατί δεν μπορεί να καταργηθεί ο σταθμός Βενιζέλου

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στον σταθμό Βενιζέλου, τονίζοντας πως στόχος της κυβέρνησης είναι η λύση και μετρό και αρχαία.

Στο μετρό Θεσσαλονίκης και το πρόβλημα που έχει ανακύψει με τη διαχείριση των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, σε απάντησή του στην επίκαιρη ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, Χάρης Καστανίδης.

Ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι αν καθυστερήσει η ολοκλήρωση του έργου λόγω του προβλήματος στον σταθμό Βενιζέλου, υπάρχει ο κίνδυνος να αποταχθεί από τους κοινοτικούς πόρους και η ΕΕ να ζητήσει πίσω όλη τη χρηματοδότηση.

«Έχουμε κάνει αγώνα δρόμου. Δεν λέμε ότι είναι τεχνικά εύκολη η λύση για απόσπαση και επαναφορά των αρχαίων, αλλά ότι είναι εφικτή. Η άλλη επιλογή που έχουμε είναι να καταργηθεί ο σταθμός Βενιζέλου. Εμείς δεν θέλουμε να τη σκεφτούμε αυτή τη λύση γιατί είναι ο πιο κεντρικός σταθμός στη Θεσσαλονίκη και είναι σαν να καταργούμε τον σταθμό του Συντάγματος στην Αθήνα, αλλά και οι νομικές προεκτάσεις θα είναι τεράστιες», ανέφερε ο κ. Καραμανλής και κατέληξε: «Πρέπει να βγούμε από τη λογική της πολιτικής αντιπαράθεσης πάνω σε ένα θέμα που εδώ και 10 χρόνια έχει μετατρέψει την πόλη σε ένα εργοτάξιο. Εμείς, και Μετρό θέλουμε και αρχαία. Αυτός είναι ο στόχος μας».