Skip to main content

Μπήκε ο πρώτος συρμός στις ράγες-Τι είπε για Μετρό και ΠΑΟΚ ο Σπίρτζης

«Αφού ο ΠΑΟΚ πήρε το πρωτάθλημα, τελειώνει το Μετρό και αφού πήρε και νταμπλ, θα τελειώσει και η επέκταση Καλαμαριάς», είπε ο Σπίρτζης.

Εν μέσω χειροκροτημάτων ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των δύο πρώτων βαγονιών του Μετρό Θεσσαλονίκης στις ράγες του αμαξοστασίου της Πυλαίας.

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο, τον γ.γ. του υπουργείου Θάνου Βούρδα, τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Στέλιο Παππά, την υποψήφια δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου και άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ανέβηκε στον πρώτο συρμό τονίζοντας ότι ειναι μια ιστορική στιγμή για τη Θεσσαλονίκη.

Στις ράγες του αμαξοστασίου τοποθετήθηκαν τα δύο από τα τέσσερα βαγόνια που κατέφθασαν στη Θεσσαλονίκη ώστε να είναι δυνατή η ξενάγηση των επισήμων και των εκπροσώπων των ΜΜΕ. Τα άλλα δυο βαγόνια θα συναρμολογηθούν τις επόμενες ημέρες.

Ο συγκεκριμένος συρμός σε πλήρη μορφή περιλαμβάνει τέσσερα βαγόνια και είναι χωρητικότητας 450 ατόμων. Το συνολικό μήκος του συρμού είναι 51 μέτρα, ενώ κάθε βαγόνι έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρων.

Σε δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης των βαγονιών, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «αφού ο ΠΑΟΚ πήρε το πρωτάθλημα, τελειώνει το Μετρό της Θεσσαλονίκης και αφού πήρε και νταμπλ, θα τελειώσει και η επέκταση για Καλαμαριά».

Σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό, εντός των επόμενων ημερών αναμένονται οι διαγωνισμοί από την Αττικό Μετρό για τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς τη δυτική Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας πως «είναι κάτι που το έχουμε ανάγκη στην πόλη».

Όσο για το θέμα του ΟΑΣΘ και το ζήτημα που έχει δημιυοργηθεί με τα αραιά δρομολόγια, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «στις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθούν και οι δεσμεύσεις που έχουμε κάνει για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών, με πυκνότητα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ στις γραμμές που υπάρχει ανάγκη».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος επισήμανε ότι έχει ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης. «Έχουν ολοκληρωθεί οι υπόγειες σήραγγες σε όλο το μήκος και των δύο γραμμών, της πόλης και της Καλαμαριάς, έχει ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό έργο των υπόγειων σταθμών και ήδη έχει παραδοθεί ο πρώτος στο συντριβάνι. Την άλλη εβδομάδα παραδίδεται ο δεύτερος του Ευκλείδη και αμέσως μετά ο τρίτος που θα είναι της Παπάφη».

«Πλέον εισερχόμαστε στην εποχή της οργάνωσης της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, με την έναρξη των δοκιμών μέσα στο αμαξοστάσιο της Πυλαιάς. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά μήκος της γραμμής και θα λειτουργήσει έτσι το έργο της βασικής γραμμής, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που θέσαμε από την αρχή, δηλαδή τέλους του 2020. Εντός του 2021 θα τεθεί σε λειτουργία και το έργο της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.