Skip to main content

Μια επιχειρηματική κίνηση με μεγάλη οικογενειακή «ουρά»

η παραλαβή των δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων τύπου Suezmax από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries Co. έγινε από την Golden

Μια επιχειρηματική οικογένεια οδεύει προς την... επανένωση μετά από μια προηγούμενη ταραγμένη περίοδο. Ετσι θα μπορούσε να ερμηνεύσει κανείς την είδηση ότι η Golden Energy παρέλαβε άλλα δυο νεότευκτα με «νονούς» τους γιους του Βίκτωρα και της Κάτιας Ρέστη.

Συγκεκριμένα, από τον όμιλο σημειώνεται πως η ονοματοδοσία των δύο πλοίων έγινε από τον γιό του Βίκτωρα Ρέστη, Μασία και τον εξάδελφό του, Ισαάκ Ρέστη, γιό της Κάτιας Ρέστη, σηματοδοτώντας την πιο ενεργό ενασχόληση των μελών της τρίτης γενιάς της οικογενείας Ρέστη με τις ναυτιλιακές της επιχειρήσεις. Ωστόσο, η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί ότι τα μέλη της οικογένειας έρχονται και πάλι κοντά.

Σε ό,τι αφορά στην επιχειρηματική κίνηση αυτή καθ' αυτή, η παραλαβή των δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων τύπου Suezmax από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries Co. έγινε από την Golden Energy, που είναι ο εταιρικός βραχίονας συμφερόντων οικογένειας Ρέστη, που δραστηριοποιείται στο υγρό φορτίο. Οι παραλαβές εντάσσονται στο ευρύ πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου του ομίλου που περιλαμβάνει τόσο νέες ναυπηγήσεις και πωλήσεις παλαιότερων πλοίων όσο και αγορές μεταχειρισμένων μικρής ηλικίας από τη δευτερογενή αγορά.

Η παράδοση τους στην ναυτιλιακή είναι προγραμματισμένη για την Μεγάλη Παρασκευή. Η διαχείριση των νεότευκτων τάνκερ ανατέθηκε στην Enterprises Shipping & Trading S.A. η οποία στην παρούσα φάση διαχειρίζεται 33 ποντοπόρα δεξαμενόπλοια και φορτηγά συνολικού εκτοπίσματος 3,09 εκατομμυρίων τόνων DWT.

Η Golden Energy βρίσκεται σε φάση ανανέωσης του στόλου της και το τελευταίο χρονικό διάστημα εξετάζει πιθανές νέες παραγγελίες δεξαμενοπλοίων τύπου MR και Αframaxes καθώς και επιπλέον παραγγελίες πλοίων τύπου Suezmax.

Παράλληλα, ο όμιλος Ρέστη παρακολουθεί και την αγορά πλοίων ξηρού φορτίου και βρίσκεται σε συζητήσεις με κορυφαία Κινεζικά ναυπηγεία για την πιθανότητα υπογραφής νέων παραγγελιών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα πλοία τύπου Kamsarmax.