Skip to main content

Midas’ Gardens: Η εταιρεία από τη Βέροια με το γαστρονομικό άγγιγμα του… Μίδα

Η Midas’ Gardens του Νίκου Πάζη βάζει με τα προϊόντα της, μαγιονέζες, μουστάρδες, dressings, jellies και relishes, μια «χρυσή» πινελιά στη γαστρονομία

Φιλοδοξεί με τα προϊόντα της να δώσει το άγγιγμα του… Μίδα στη γαστρονομία. Άλλωστε, το όνομά της, Midas’ Gardens (Κήποι του Μίδα), παραπέμπει σε αυτή τη «χρυσή» πινελιά που μπορούν να προσθέσουν τα προϊόντα της, από μουστάρδες, μαγιονέζες και dressings μέχρι μαρμελάδες, jellies και relishes, στη γαστρονομική απόλαυση. Με δεδομένο δε ότι ο Ηρόδοτος τοποθέτησε τους κήπους του Μίδα στους πρόποδες του Βερμίου, η Midas’ Gardens από τον Άγιο Γεώργιο Βεροίας, έχει κάθε λόγο να θέλει να συνδέσει τα προϊόντα της με τον μύθο της περιοχής.



Δημιουργός της Midas’ Gardens είναι ο Νίκος Πάζης, ο οποίος, έχοντας σπουδάσει διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων, ξεκίνησε από τον κλάδο του εναλλακτικού τουρισμού, που ήταν το μεγάλο του μεράκι. Με δεδομένο δε ότι πάντα θεωρούσε πως ο εναλλακτικός τουρισμός περνά από την προώθηση των τοπικών αγροδιατροφικών προϊόντων, με τους δεσμούς των δύο κλάδων να είναι στενή, βρέθηκε κάποια στιγμή στην άλλη όχθη και έγινε ο ίδιος παραγωγός. Μάλιστα, μέσα από την επαφή του με τον εναλλακτικό τουρισμό βρήκε και το brand name του. Σε ένα πρόγραμμα ξενάγησης στην ευρύτερη περιοχή της Νάουσας, ο ξεναγός Γιώργος Μάλλιος, με τον οποίο συνεργαζόταν, του είπε πως ο Ηρόδοτος τοποθετούσε τους κήπους του Μίδα, του βασιλιά της Φρυγίας, στους πρόποδες του Βερμίου και έγινε έτσι ο νονός της επιχείρησης.

Από τις πίτες στις μαρμελάδες πιπεριάς και τα dressings


 
Η εταιρεία ξεκίνησε με πίτες, που είναι φημισμένες στην περιοχή, όμως μια συμμετοχή της στην Philoxenia, όπου της ζητήθηκε να προβάλλει την Ημαθία μέσα από ένα προϊόν, της άλλαξε προσανατολισμό. Με δεδομένο ότι ο Άγιος Γεώργιος ήταν γνωστός για τις πιπεριές του, ενώ ο Νίκος Πάζης έχει καταγωγή από τη Νάουσα, με μεγάλη παράδοση στις μαρμελάδες, η Midas’ Gardens δημιούργησε και λάνσαρε στην αγορά μια μαρμελάδα πιπεριάς με τσίλι. Έτσι ξεκίνησε η νέα της πορεία, τα προϊόντα ζύμης εγκαταλείφθηκαν και η εταιρεία στράφηκε στις μαρμελάδες, πειραματιζόμενη με κάθε χρώμα πιπεριάς. Θέλοντας όμως να πάει ένα βήμα παρακάτω δημιούργησε νέες κατηγορίες προϊόντων, τα relishes, με μπαχαρικά και βότανα, και τα jellies, που ξεφεύγουν από τη λογική της μαρμελάδας, χρησιμοποιώντας τες αμφότερες και ως πρώτες ύλες σε άλλα προϊόντα της, όπως οι μουστάρδες και οι μαγιονέζες. Παντρεύοντας μάλιστα τα relishes με το ελαιόλαδο δημιούργησε τελευταία μια σειρά dressings, με γεύσεις από όλη την Ελλάδα και υλικά όπως η μαστίχα Χίου και ο Κρόκος Κοζάνης.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 15 κωδικούς, ενώ ετοιμάζει και νέους, όπως είναι η barbecue sauce από μαρμελάδα τομάτας, από τοματάκι Σαντορίνης. Άλλωστε, συνεργάζεται με τον Συνεταιρισμό Θηραϊκών Προϊόντων, παράγοντας κάποιους είδη για λογαριασμό του.

«Η φιλοσοφία της Midas’ Gardens είναι η δημιουργία προϊόντων υψηλής γαστρονομικής και προστιθέμενης αξίας, με βάση τα εξαιρετικά προϊόντα της ελληνικής γης, ενώ στόχος μας ήταν να δείξουμε πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα είδη μας και ως πρώτες ύλες για μια σειρά γαστρονομικών συνδυασμών» λέει στη Voria.gr ο Νίκος Πάζης, που πιστεύει πως, πέραν του ήλιου και της θάλασσας, και η γαστρονομική μας παράδοση μπορεί να γίνει πρεσβευτής για τον τουρισμό μας.



Η εταιρεία είναι έτοιμη να εξορμήσει στο εξωτερικό, έχοντας δειγματίσει τα προϊόντα της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και την Πορτογαλία. Στην Ελλάδα βρίσκεται με τα διατροφικά της είδη σε ντελικατέσεν σε διάφορες περιοχές -Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Κρήτη, Ημαθία- ενώ έχει επαφές με διανομείς, ώστε να τοποθετηθεί στο επόμενο διάστημα και σε ράφια λιανεμπορικών αλυσίδων.