Skip to main content

Σημαντικά επιχειρηματικά deals κλειδώνουν σύντομα στην Ελλάδα

Μια σειρά από μεγάλα επιχειρηματικά projects και deals, που κυοφορούνται αυτό το διάστημα, αναμένεται να πάρουν σάρκα κι οστά προσεχώς

Μια σειρά από μεγάλα επιχειρηματικά projects και deals, που κυοφορούνται αυτό το διάστημα, αναμένεται να πάρουν σάρκα κι οστά προσεχώς, αλλάζοντας συνολικά την εικόνα του ελληνικού επιχειρείν.

Ήδη, όπως πληροφορείται η Voria.gr, από τη Lamda Development διαβεβαιώνουν την κυβέρνηση – που συνεχώς ρωτάει – ότι από την ερχόμενη άνοιξη θα αρχίσει να φαίνεται η πρόοδος των (όποιων) εργασιών στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού. Εφόσον το επιτρέψει και η πανδημία, βεβαίως. Αυτή θα είναι μια σημαντική εξέλιξη, εφόσον δρομολογηθεί, καθώς πρόκειται για ένα project που θα αφήσει το στίγμα του στην οικονομία τα επόμενα χρόνια.  

Παράλληλα, η πρόσφατη συμφωνία της MIG με τo CVC Capital Partners για την πώληση της Vivartia (τρόφιμα), αναμένεται ότι θα προκαλέσει ένα ντόμινο από deals που θα ακολουθήσουν. Μαθαίνουμε, για παράδειγμα, ότι το CVC εξετάζει και την γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» στην Ήπειρο. Οπερ σημαίνει ότι το άνοιγμα του εν λόγω fund στη συγκεκριμένη αγορά θα είναι πιο μεγάλο και σε κάθε περίπτωση στρατηγικό.  

Επίσης, το CVC σύμφωνα με πληροφορίες είναι πιο κοντά από ποτέ και σε συμφωνία με τον όμιλο Εθνικής Τράπεζας για την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής. Η διαφορά που χωρίζει τις δυο πλευρές λέγεται ότι είναι μικρότερη από 50 εκατ ευρώ, πλέον κι όλα δείχνουν ότι ένα σίριαλ που κράτησε πολύ, φτάνει κοντά στο τελευταίο επεισόδιο του. Εάν ολοκληρωθεί το deal, η CVC Capital Partners, ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά κεφάλαια διεθνώς με έδρα το Λουξεμβούργο, θα γίνει κεντρικός παίκτης στην ελληνική αγορά ασφαλειών.

Στο μεταξύ, άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι κλείδωσε και η συμφωνία με τον όμιλο Σαββίδη για την αλυσίδα που θα αναλάβει να λειτουργήσει το νέο Πόρτο Καρράς, όποτε ολοκληρωθούν οι εργασίες ανακατασκευής του Πρόκειται για την SK Hospitality.  

Τέλος, όλα δείχνουν ότι προς την επιλογή του φιλικού διακανονισμού οδεύει και η διαφορά της Cosco με το ελληνικό δημόσιο για την τύχη του 16% του ΟΛΠ, που θέλουν οι Κινέζοι.