Skip to main content

Μόλυ, Μαυρίδης, Σερβέτας και φέτος με κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»

Άνθρωποι από τον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών έστειλαν και φέτος ηχηρό μήνυμα κατά της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Στα πόστα τους ως πωλητές του περιοδικού «Σχεδία» με το χαρακτηριστικό κόκκινο γιλέκο στήθηκαν και φέτος άνθρωποι από τον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών, στη Θεσσαλονίκη.

Στο πλαίσιο των δράσεων της Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου (International Vendor Week, #VendorWeek 2019), που λαμβάνει χώρα κάθε Φεβρουάριο, διάσημα και δημοφιλή πρόσωπα έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα κατά της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού λαμβάνοντας μέρος στη δράση «Πωλητής για μία ώρα».

Ο Γιάννης Σερβετάς, ο Γιώργος Μαυρίδης με τη Μόλυ, ο Γιάννης Αναστασάκης, η Γιολάντα Μπαλαούρα και άλλα άτομα από τον καλλιτεχνικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό χώρο στήθηκαν σε διάφορα σημεία της Τσιμισκή και της Μητροπόλεως, δοκίμασαν την... τύχη τους ως πωλητές και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους τακτικούς πωλητές του περιοδικού, που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα για μια καλύτερη ζωή.

Πέραν των προαναφερθέντων, στα πόστα τους ήταν ο πρεσβευτής Βέλτιστων Πρακτικών του ΟΗΕ και δημοσιογράφος Αλέξανδρος Τανασκίδης (Τσιμισκή και Ι. Δραγούμη), ο συγγραφέας Χρήστος Τούβε (Τσιμισκή και Δ. Γούναρη), η σκηνοθέτρια και ηθοποιός Βαρβάρα Δουμανίδου (Τσιμισκή και Βενιζέλου), ο ηθοποιός Ιωσήφ Πολυζωίδης (Τσιμισκή και Παύλου Μελά), οι δημοσιογράφοι Κωστής Ζαφειράκης (Τσιμισκή και Παλαιών Πατρών Γερμανού) και Νικόλ Καζαντζίδου (Τσιμισκή και Καρόλου Ντηλ), αλλά και οι άνθρωποι της AllinBlusive Privet Cruises (Τσιμισκή και Αγίας Σοφίας).

Σημειώνεται πως αντίστοιχη δράση πραγματοποιείται και στην Αθήνα, ενώ καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας (4-10 Φεβρουαρίου) συμμετέχουν ομαδικά φορείς, γραφεία και εταιρείες, ακόμη και σχολεία.