Skip to main content

Προσφορές... επιβίωσης στην αγορά της Θεσσαλονίκης - Μειώσεις έως 70%

Αξιοσημείωτο πως για πρώτη φορά δεν αναφέρεται η διάρκεια των προσφορών είτε στα ηλεκτρονικά μηνύματα, είτε στις προθήκες των καταστημάτων

Με προσφορές που φτάνουν έως και το 70% προσπαθούν να... ξορκίσουν την ανομβρία που επικρατεί στην αγορά της Θεσσαλονίκης, πολυεθνικές αλυσίδες, αλυσίδες οικιακών συσκευών και τεχνολογίας, αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε μια, ύστατη, προσπάθεια να δελεάσουν τους καταναλωτές. Αν και την περίοδο που διανύουμε δεν προβλέπεται διενέργεια προσφορών, εντούτοις η αγορά μοιάζει να κινείται, όσο  το επιτυγχάνει, μόνο με αυτόν τον τρόπο. Και μπορεί κάποιοι έμποροι να μιλούν για δημιουργία αθέμιτου ανταγωνισμού καθώς ο καθένας θέλοντας να επιβιώσει κάνει του κεφαλιού του, εντούτοις μοιάζει να αποτελεί το σωσίβιο για όσες επιχειρήσεις θέλουν να... επιπλεύσουν το επόμενο διάστημα.   

Τις τελευταίες ημέρες με βομβαρδισμό μηνυμάτων σε e-mail, viber, αλλά και sms, επιχειρήσεις ενημερώνουν τους εν δυνάμει πελάτες τους πως οι προσφορές ξεκίνησαν τόσο διαδικτυακά, όσο και στα φυσικά τους καταστήματα. Οι προσφορές αφορούν πληθώρα κωδικών, φτάνουν το 50 έως 70% στα ενδύματα, το 30% στα υποδήματα και αξεσουάρ, το 40% στα καλλυντικά, ενώ στις οικιακές συσκευές αγγίζουν το 40% σε συγκεκριμένα είδη (πχ. ηλεκτρικές σκούπες).

Το αξιοσημείωτο είναι πως για πρώτη φορά δεν αναφέρεται είτε στα ηλεκτρονικά μηνύματα, είτε στις προθήκες των καταστημάτων η διάρκεια των προσφορών (είθισται να είναι δεκαήμερα και δη το Μάιο). Ωστόσο η περίοδος αυτή χάθηκε εξαιτίας του lockdown καθώς τα καταστήματα άρχισαν να επανεκκινούν σταδιακά από τις 4 Μαΐου.

Προσπαθούν να διαθέσουν το στοκ των προϊόντων
 
Πλέον τα καταστήματα του λιανεμπορίου, που μόνον πληγές μετρούν, προσπαθούν να διαθέσουν το στοκ των προϊόντων που διαθέτουν, που μεταφράζεται σε χειμωνιάτικα και ανοιξιάτικα είδη. Ούτως η άλλως έχει δημιουργηθεί από την αρχή του ανοίγματος των καταστημάτων ένα μπάχαλο με τα αδιάθετα προϊόντα και τις παραγγελίες που είχαν προγραμματιστεί με αποτέλεσμα, οι προσφορές να αποτελούν μονόδρομο, γεγονός που πολλοί εκμεταλλεύονται από την πρώτη στιγμή της  επαναλειτουργίας της αγοράς.

Το αν ενεργοποιούν οι προσφορές τα αντανακλαστικά των καταναλωτών είναι σχετικό καθώς όπως λένε έμποροι, «είναι μεν λύση ανάγκης για εμάς, αλλά και οι καταναλωτές ψωνίζουν μόνο όταν έχουν ανάγκη από κάποιο είδος, ή αν πρόκειται για κάποια, αναπόφευκτη, κοινωνική υποχρέωση».  

Κρίσιμο είναι το ερώτημα για το τι θα γίνει με την περίοδο των εκπτώσεων -η βασική περίοδος των εκπτώσεων είναι προγραμματισμένη για φέτος από τις 13 Ιουλίου έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου- καθώς δεν είναι λίγοι οι έμποροι που θεωρούν πως θα πρέπει να μετακινηθεί τουλάχιστον για 15 ημέρες, η ημερομηνία των εκπτώσεων, έτσι ώστε να δοθεί περισσότερος ωφέλιμος χρόνος στις επιχειρήσεις να διαθέσουν τα αποθέματά τους, μέσω προσφορών, που έμειναν αδιάθετα κατά την περίοδο του υποχρεωτικού κλεισίματος.