Τρίτη 16 Ιουλίου 2019
x

ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 8,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟ 2019-2020

Σημαντική αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας με παρουσία σε 25 χώρες για την εταιρεία, που συμπληρώνει 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.

Τη δυναμική θέση που κατέχει στην ελληνική αγορά εδώ και 50 χρόνια, παρουσίασε η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης, θυγατρική της Vivartia, με ένα δημοσιογραφικό δείπνο την Τρίτη 14 Μαΐου.

H Μπάρμπα Στάθης, μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, ιδρύθηκε το 1969 και σήμερα μετρά 50 χρόνια συνεχούς αναπτυξιακής πορείας στην ελληνική αγορά. Εδραιώθηκε στην εγχώρια αγορά υλοποιώντας ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης και κατέχει ηγετική θέση στους κλάδους δραστηριοποίησής της έχοντας να επιδείξει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η εταιρεία πραγματοποίησε το 2015 - 2018 επενδύσεις 11.5 εκ. ευρώ, ενώ για το 2019-2020 προγραμματίζει επενδύσεις άνω των 8.5εκ. ευρώ. Παράλληλα σημείωσε σημαντική αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας, έχοντας παρουσία σε 25 χώρες.

Οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο, η στήριξη του πρωτογενούς τομέα αλλά και η αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας της Μπάρμπα Στάθης ήταν τα σημαντικότερα θέματα που ανέδειξε στην ομιλία του ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης. «Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης.

Στη συνέχεια η Deputy CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, κ. Αγάπη Παπαδοπούλου, προχώρησε σε μία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και της μάρκας, ενώ παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας «Εκεί σε κάθε βήμα», η οποία βρίσκεται ήδη στον τηλεοπτικό αέρα αλλά και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Παράλληλα, παρουσίασε τους πυλώνες κοινωνικής υπευθυνότητας της Μπάρμπα Στάθης, που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας, με τη δράση «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό!». Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς φορείς, αναφέρθηκε σε μία νέα, σημαντική συνεργασία της Μπάρμπα Στάθης με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, η οποία αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια προσανατολισμένα στην ευφυή γεωργία, τις βέλτιστες γεωργικές πρακτικές και την περιβαλλοντική αειφορία.

Όπως δήλωσε η κ. Παπαδοπούλου: «Επενδύοντας διαχρονικά με σεβασμό στην εύφορη ελληνική γη και στηρίζοντας περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς, μέσω του προγράμματος «Συμβολαιακή Γεωργία», η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται «εκεί σε κάθε βήμα» της διαδικασίας από τον σπόρο μέχρι το πιάτο, έχοντας ως βασικές αρχές τη βέλτιστη ποιότητα και τη μέγιστη ασφάλεια. Έτσι είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε στους καταναλωτές μας λαχανικά τόσο φρέσκα και θρεπτικά, όσο τη στιγμή που κόπηκαν».
 
Με θεμελιώδεις στρατηγικούς πυλώνες, την ποιότητα και την ασφάλεια, την ελληνικότητα, την καινοτομία, την επένδυση στην ελληνική οικονομία και την εξωστρέφεια, η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται εδώ και μισό αιώνα στην πρώτη θέση της αγοράς των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, καταλήγει η ανακοίνωση.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ