Skip to main content

Μ.Τριανταφύλλου: Στον Γρηγόρη δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο ανθρώπινο στοιχείο

Για τα επόμενα σχέδια της Γρηγόρης, που αναπτύσσεται δυναμικά, μίλησε στη Voria.gr o αναπληρωτής διευθυντής της εταιρείας Μίλτος Τριανταφύλλου.

Με γοργούς και συνεπείς ρυθμούς στο πλάνο ανάπτυξης της, για την πενταετία 2020-2025, συνεχίζει την επέκταση της η δημοφιλής εταιρεία καφεστίασης, Γρηγόρης.

Μάλιστα μέχρι τα τέλη του 2020 στοχεύει να προσθέσει επιπλέον 7 έως 10 καταστήματα στο δυναμικό της. Για το επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης που ακολουθεί, καθώς και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας, μίλησε σε συνέντευξη του στη Voria.gr, o Μίλτος Τριανταφύλλου, αναπληρωτής γενικός διευθυντής του Γρήγορη.

Ο Γρηγόρης, αποτελεί μία εταιρεία που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, έχοντας αποκτήσει «φανατικούς» πελάτες. Ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας, για το επόμενο διάστημα, αναφορικά με την επέκταση της τόσο εντός των ελληνικών συνόρων, όσο και εκτός;

Σήμερα έχουμε παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμάνια. O στόχος μας είναι να επεκτείνουμε περεταίρω το δίκτυο μας σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ παράλληλα μελετάμε κάποιες νέες  αγορές, που πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές τους προτιμούν τα ποιοτικά προϊόντα των κατηγοριών που διαθέτουμε. Σε κάθε περίπτωση, σχεδιάζουμε τα αναπτυξιακά μας πλάνα με πολύ προσεκτικό τρόπο, λόγω των πρωτόγνωρων καταστάσεων που βιώνουμε όλοι μας το 2020. Παρόλα αυτά, ο Γρηγόρης άνοιξε ήδη 20 νέα καταστήματα μέσα στο 2020, στην Αττική και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας και στην Κύπρο. Έως το τέλος της χρονιάς στοχεύουμε να ανοίξουμε επιπλέον 7 έως 10 καταστήματα, υλοποιώντας με αυτό τον τρόπο το πλάνο ανάπτυξης που έχουμε σχεδιάσει για την πενταετία 2020-2025.
 
Ποιες είναι οι αγορές στόχοι για την επόμενη διετία;
 
Δεν είναι μυστικό αυτό που θα σας πω: η Θεσσαλονίκη είναι μια περιοχή με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς κι έχουμε επικεντρώσει τις δυνάμεις μας σε ανθρώπινο δυναμικό και άλλα μέσα για την ανάπτυξη της.Ήδη έχουμε ανοίξει πέντε καταστήματα μέσα στον χρόνο, ενώ συνολικά λειτουργούν στην πόλη 11. Η Θεσσαλονίκη μας ενδιαφέρει γιατί το ταπεραμέντο της και ο παλμός της ταιριάζει με την κουλτούρα της εταιρεία μας.
 
Παράλληλα η «Γρηγόρης» υλοποιεί ένα ευρύτερο πλάνο για τη Βόρεια Ελλάδα, δίνοντας έμφαση σε κάποιες πόλεις, όπως Σέρρες, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα. Επίσης και άλλες πόλεις στην επαρχία, όπως Λάρισα, Τρίκαλα, Πάτρα, είναι μέσα στις προτεραιότητες μας για ραγδαία (Covid επιτρέποντος) ανάπτυξη. Σε όλες αυτές τις παραπάνω πόλεις έχουμε αυξήσει τις συνεργασίες μας για την ανεύρεση σημείων πώλησης, αλλά και κυρίως των κατάλληλων συνεργατών που θα λειτουργήσουν τα καταστήματα μας.
 
κ. Τριανραφύλλου, ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας της εταιρείας σας που διαθέτει μία μακρόχρονη επιτυχημένη πορεία στο χώρο της καφεστίασης;
  
Η «Γρηγόρης» είναι στο χώρο από το 1972 και έχει βαθιά εμπειρία στο franchising. Εκτός όμως από την ισχυρή επιχειρηματική οργάνωση, έχει αποδειχθεί ότι είναι ατού η στενή σχέση που αναπτύσσουμε με τους υφιστάμενους συνεργάτες μας και η υποστήριξη που παρέχουμε στους νέους που έρχονται στην ευρύτερη οικογένεια του «Γρηγόρη». Η συνεχής υποστήριξη σε θέματα λειτουργίας και εκπαίδευσης είναι δράσεις που ενισχύουν το δεσμό με τους συνεργάτες μας.

Με ρωτάτε για συνταγή της επιτυχίας. Η δική μας συνίσταται από μεγάλες δόσεις:
• Τεχνογνωσίας του συστήματος franchise
• Ποιότητας προϊόντος και προϊοντικού μείγματος
• Συνεχούς ανάπτυξης νέων πρωτοποριακών προϊόντων, έχοντας σαν γνώμονα τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις
• Υποστήριξης του brand Γρηγόρης σε όλα τα επικοινωνιακά μέσα & κανάλια
• Υποστήριξης των συνεργατών, με στόχο τη διασφάλιση και τη γρήγορη απόσβεση της επένδυσής τους
• Δυνατής και ευχάριστης εμπειρίας του πελάτη, που προσφέρει το εκπαιδευμένο προσωπικό των καταστημάτων Γρηγόρης.
  
Οπότε θεωρείτε ότι οι μεγάλες δόσεις της επιτυχημένης συνταγής σας, είναι και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Γρηγόρης, που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Φυσικά! Όλα τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα ότι διαθέτουμε ένα πολύ επιτυχημένο μοντέλο franchise. Όμως στο Γρηγόρη, εκτός από τα νούμερα και τα στοιχεία, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο ανθρώπινο στοιχείο. Το όραμά μας είναι να μεταδίδουμε καθημερινά το χαμόγελο σε όλον τον κόσμο, με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία μας. Αυτό μας έχει κάνει μοναδικούς στην αγορά και έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη πιστότητα (loyalty) από την πλευρά των πελατών. Με λίγα λόγια προσφέρουμε στον καταναλωτή ένα συνδυασμό ανώτερου ποιοτικά προϊόντος, σε μια ευρεία γκάμα επιλογών, για όλες τις ανάγκες, τις τάσεις, τις προτιμήσεις και σε μια λογική τιμή. Και όλα αυτά σερβιρισμένα με το πιο ζεστό χαμόγελο. Τα καταφέρνουμε όλα αυτά, γιατί στο Γρηγόρη, αυτούς που σου φτιάχνουν την ημέρα τους ξέρεις με το μικρό!
 
Υπάρχει σχεδιασμός για κάποιο νέο concept (όπως πχ το Γρηγόρης Μικρό, ή το Γρηγόρης Φουρνίσματα, που έχουν προηγηθεί στο παρελθόν);
  
Είναι πολύ εύστοχη η ερώτηση σας. Η Γρηγόρης παρακολουθεί τις τάσεις και διαμορφώνει νέες προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής. Έτσι μελετάμε κι έχουμε σχεδιάσει ευέλικτα νέα μοντέλα καταστήματος, που ταιριάζουν στις ανάγκες της κάθε αγοράς. Στόχος μας είναι η επένδυση που θα γίνει να είναι πάντα συνυφασμένη με την αγορά, τους διαθέσιμους χώρους και κυρίως με τον αναμενόμενο τζίρο του καταστήματος.
 
Πόσο έχει επηρεάσει τη Γρηγόρης η πανδημία και ποια ήταν τα βήματα εκείνα τα οποία ακολουθήσατε προκειμένου να ανακτήσετε το όποιο έδαφος χάθηκε λόγω του κορωνοϊού (πχ. μειώσεις τιμών, προσφορές κλπ);
 
Δεν χρειάστηκε να το σκεφτούμε πολύ τις πρώτες εβδομάδες του lockdown. Για τον «Γρηγόρη» ο πρώτος στόχος ήταν η προστασία των εργαζομένων και η εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Τα καταστήματα μας παρέμειναν ανοιχτά, τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής, για να εξυπηρετήσουν υπηρεσίες delivery και take away. Η πτώση των πωλήσεων τους δύο πρώτους μήνες ήταν, όπως σε όλη την αγορά εστίασης, δραματική. Η επιχείρηση όμως και οι συνεργάτες μας αντιμετωπίσαμε με ψυχραιμία αυτή τη μεγάλη δυσκολία και από τις αρχές Μαΐου αρχίσαμε να ανακάμπτουμε και να μειώνουμε τις απώλειες.

Η κουλτούρα της εταιρείας μας επιβάλει να δείξουμε ότι αντιλαμβανόμαστε τις νέες συνθήκες. Θέλοντας να βρεθούμε δίπλα στους καταναλωτές βγήκαμε με μία σημαντική προσφορά: με την αγορά πίτας ή κρουασάν ή σαλάτας ή σάντουιτς, ο καταναλωτής πληρώνει τον καφέ κανονικού μεγέθους μόνο 1€. Η πρωτότυπη αυτή προσφορά, η οποία είναι ακόμα σε ισχύ, είχε πολύ  θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές. Αυτό μας δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση γιατί προσφέρουμε στον πελάτη μας κάτι που έχει ανάγκη, το αγκαλιάζει και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις.  
 
Όπως θα έχετε παρατηρήσει, δεν κάνουμε εκπτώσεις στα μέτρα ασφάλειας και προστασίας για να νιώσουν ασφαλείς οι πελάτες μας. Άλλωστε η υγιεινή και η ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων μας ήταν πάντα πρώτη προτεραιότητα μας.
Μέσα στους επόμενους στόχους μας είναι να  λανσάρουμε και άλλα νέα προϊόντα με κατεύθυνση το wellbeing, την καινοτομία και την εμπέδωση του αισθήματος ότι τα πράγματα έχουν επανέλθει σε μια επιθυμητή κανονικότητα.  

Οι πελάτες σας έχουν αλλάξει συνήθειες (στις παραγγελίες τους) λόγω του Covid-19;
 
Ήταν αναμενόμενο να έχουμε διαφοροποιήσεις, όπως όλη η αγορά της εστίασης. Κατά τη διάρκεια του lockdown το φαγητό, όπως σαλάτες, σάντουιτς και γιαουρτογεύματα, παρουσίασαν αρκετά χαμηλότερες επιδόσεις, σε σχέση με τον καφέ. Λογικό αυτό καθώς πολύς κόσμος έμεινε αναγκαστικά στο σπίτι. Μετά το lockdown επανήλθαμε στις συνήθεις μορφές κατανάλωσης των προϊόντων μας.

Βέβαια κι εμείς ερμηνεύουμε τη συνεχή αύξηση του E-Ordering και του Delivery σαν αποτέλεσμα της τηλεργασίας και όλων των νέων συνθηκών που μας έχει επιβάλλει η πανδημία.

Πώς σκοπεύετε να θωρακίσετε περαιτέρω την εταιρεία προκειμένου να αντιμετωπίσετε την κατάσταση που διαμορφώνεται λόγω της πανδημίας, η οποία κάθε άλλο παρά περιθώρια εφησυχασμού επιτρέπει;
 
Δεν εφησυχάζουμε, είμαστε διαρκώς σε επαγρύπνηση. Έχουμε διαμορφώσει εναλλακτικά σενάρια λειτουργίας και ανάπτυξης, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι και αποφασισμένοι για κάθε ενδεχόμενο.
 
Ως εκ τούτου προχωράμε, επιδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά που αρμόζουν στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων. Ταχύτητα, ευελιξία, προσαρμογή και προσοχή στους ανθρώπους μας!