Skip to main content

Νέα παράταση στον διαγωνισμό για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ

Άλλη μία παράταση για την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για το έργο επέκτασης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Νέα παράταση στον διαγωνισμό του έργου της επέκτασης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αποφάσισε η διοίκηση του ΟΛΘ.

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός παρατείνεται ως τις 5 Φεβρουαρίου λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με την πανδημία του κορωνοϊού, αντί για 15 Ιανουαρίου που ήταν η προθεσμία της προηγούμενης παράτασης για τις δεσμευτικές προσφορές. Η αρχική προθεσμία για την υποβολή των προσφορών έληγε τον Δεκέμβριο.

Εάν δεν προκύψει νέα παράταση, ο ανάδοχος θα αναδειχτεί έως το τέλος του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.

 Η ολοκλήρωση του έργου, που αποτελεί μέρος του πακέτου των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει αναλάβει ο ΟΛΘ, υπολογίζεται σε 32 μήνες. 

Η επέκταση του 6ου προβλήτα είναι ένα εξαιρετικά σημαντιικό έργο που θα επιτρέψει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αξιοποιήσει στο έπακρο το συγκριτικό του πλεονέκτημα ως θαλάσσια πύλη των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και να καταστεί κόμβος Συνδυασμένων Μεταφορών για την ευρύτερη περιοχή. Με την ολοκλήρωσή του ο ΟΛΘ αναβαθμίζει αυτομάτως τη θέση του στη διεθνή λιμενική αγορά, καθώς θα μπορεί να υποδέχεται και να εξυπηρετεί πλοία μεταφορικής ικανότητας έως 24.000 TEUs.

Υπενθυμίζεται ότι στην πρώτη φάση του διαγωνισμού επελέγησαν έξι σχήματα για το δεύτερο στάδιο. Αυτά είναι:

1. Κοινοπραξία TERNA SA - EIFAGGE GENIE CIVIL MARINE,

2. ARCHIRODON GROUP NV,

3. Σύμπραξη INTRAKAT CONSTRUCTIONS SA - INTERCANTIERI VITTADELLO SPA-SALES SPA,

4. Κοινοπραξία MYTILINAIOS SA - ROVER MARITIME SL - HDK SA,

5. Κοινοπραξία AVAX SA - ETERMAR SA - NV BESIX SA και

6. Κοινοπρξία ACCIONA CONSTRUCCION SA - DREDGING INTERNATIONAL NV.