Skip to main content

Νέες θέσεις εργασίας από την Teleperformance στη Θεσσαλονίκη

Οι νέες ευκαιρίες απασχόλησης από την εταιρεία Teleperformance αφορούν σε θέσεις Συμβούλων Διαχείρισης Υφιστάμενων Πελατών της ΔΕΗ

Δεκάδες νέες θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η Teleperformance, καταδεικνύοντας έμπρακτα, για ακόμη αφορά, το ενδιαφέρον της πολυεθνικής εταιρείας για τη Βόρεια Ελλάδα.

Οι νέες ευκαιρίες απασχόλησης αφορούν σε θέσεις Συμβούλων Διαχείρισης Υφιστάμενων Πελατών της ΔΕΗ και πιο συγκεκριμένα σε τηλεφωνική διαχείριση υφιστάμενων πελατών της Επιχείρησης με σκοπό την διατήρησή τους, τη βελτίωση του customer experience και την ενημέρωση & προώθηση νέων προγραμμάτων και υπηρεσιών.

Στις αρχές του 2019 η Teleperformance επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη Θεσσαλονίκη και στη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών η εταιρεία παρέχει δεκάδες ευκαιρίες απασχόλησης σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών, τεχνικής υποστήριξης και πωλήσεων για ορισμένα από τις κορυφαία brands παγκοσμίως.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει ακόμη περισσότερες θέσεις για υποστήριξη σε γλώσσες όπως Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, κ.ά.

Ποια είναι η Teleperformance

Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Customer Experience Management” στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 40 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 10.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα, οι οποίοι προέρχονται από 109 χώρες.

Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων “One-Office” σε Customer Experience, Back-Office και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως ‘Best Place to Work’ (2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό όπως το ‘Best Multilingual Contact Center in Europe’ (2019, 2018, 2017).

Ο όμιλος της Teleperformance παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας σε οργανισμούς και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, διαθέτει παρουσία σε 80 χώρες με συνολικά 350 Contact Centers, απασχολώντας περισσότερους από 330.000 εργαζόμενους που εξυπηρετούν 160 αγορές σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών.

Στο επίκεντρο ο άνθρωπος

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Teleperformance Greece, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή ίσων ευκαιριών και στον απόλυτο σεβασμό στη διαφορετικότητα. Παράλληλα επενδύει στη δημιουργία ενός εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο, μεταξύ άλλων, παρέχει την ευκαιρία σε όλους να αναπτύξουν τα ταλέντα και τις ικανότητές τους, ώστε να εξελιχθούν επαγγελματικά και όχι μόνο.

Για τον λόγο αυτό, από την ίδρυσή της το 1989 έως και σήμερα, η Teleperformance Greece φροντίζει για τις καθημερινές ανάγκες του προσωπικού της μέσα από μια σειρά προγραμμάτων, προνομίων και δράσεων. Επιπρόσθετα, αναπτύσσει προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ευεξίας στον εργασιακό χώρο, αλλά και ανάδειξης της πολυπολιτισμικότητας. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες υποδομές, δημιουργούν ένα ιδανικό εργασιακό περιβάλλον, προσφέροντας ταυτόχρονα ισχυρό κίνητρο για προσέλκυση και διατήρηση νέων ταλέντων τόσο από την Ελλάδα όσο και απ’ όλο τον κόσμο.

Περισσότερα για τις νέες θέσεις της Teleperformance:
https://jobsteleperformance.com/jobs/symvouloi-anaptukshs-deh/

Περισσότερα για την εταιρεία:
https://jobsteleperformance.com/