Κυριακή 21 Απριλίου 2019
x

ΝΕΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΔΙΑΡΡΗΞΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ - ΕΚΛΕΨΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ

Οι δράστες εισήλθαν στο Γενικό Λύκειο Λαγκαδά χρησιμοποιώντας το παράθυρο του φεγγίτη, διέρρηξαν λουκέτα γραφείων και κατέστρεψαν πόρτες ασφαλείας.

Μία ακόμα σχολική μονάδα του δήμου Λαγκαδά έγινε στόχος διαρρηκτών, όπως διαπιστώθηκε σήμερα το πρωί από το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.

Οι δράστες εισήλθαν στο Γενικό Λύκειο Λαγκαδά χρησιμοποιώντας το παράθυρο του φεγγίτη, διέρρηξαν λουκέτα γραφείων και κατέστρεψαν πόρτες ασφαλείας προκειμένου να μπουν στα γραφεία των εκπαιδευτικών. Από εκεί πήραν δύο φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ενώ στη συνέχεια διέρρηξαν και το κυλικείο του σχολείου αναζητώντας χρήματα στο ταμείο.

Το σχολείο δεν διαθέτει επαρκή φύλαξη και αποτελεί εύκολο στόχο διαρρήξεων, αφού βρίσκεται σε μη κατοικημένη περιοχή του Λαγκαδά. Η διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Λαγκαδά κ. Μαρία Σαρίκα ανέφερε στο lagadas.net πως «η σχολική μονάδα διαθέτει συναγερμό ο οποίος ενεργοποιήθηκε και χτύπησε κανονικά, όμως έχει διακοπεί η σύμβαση που είχε ο δήμος Λαγκαδά με την εταιρεία φύλαξης με αποτέλεσμα να μην έρθει ειδοποίηση στο κινητό μου τηλέφωνο ή στην αστυνομία».

Μάστιγα τα κρούσματα σε σχολεία

Συχνά είναι τα κρούσματα διαρρήξεων και βανδαλισμών σε σχολικές μονάδες του δήμου Λαγκαδά, από άγνωστα κακοποιά στοιχεία που δρουν ανεξέλεγκτα στην περιοχή, αναφέρει το site.

Πρόσφατα, στόχος διάρρηξης έγινε το Επαγγελματικό Λύκειο Λαγκαδά με τους δράστες να έχουν ως στόχο το κυλικείο του σχολείου, ενώ σχεδόν σε καθημερινή βάση οι διευθυντές των σχολείων καταγράφουν ζημιές όπως σπασμένα τζάμια, γκράφιτι και συνθήματα στους τοίχους, κομμένα κάγκελα κ.α.

Ιδιαίτερη είναι η περίπτωση τριών παιδιών ηλικίας 11 ετών περίπου, οι οποίοι το περασμένο φθινόπωρο εισήλθαν στο 2ο Νηπιαγωγείο Λαγυνών από ανοιχτό παράθυρο και έσπασαν έπιπλα, υπολογιστές, βιβλιοθήκες και έβαλαν φωτιά στην αυλή του σχολείου, με αποτέλεσμα η σχολική μονάδα να μην λειτουργήσει για περίπου 10 μέρες προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ