Skip to main content

Νέο ρεκόρ το 2019 στην επιβατική κίνηση της AEGEAN

H εταιρεία μετέφερε το 2019 14,99 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. περισσοτέρους σε σχέση με το προηγούμενο έτος, προσφέροντας 17,85 εκατ. θέσεις συνολικά.

Mε ένα νέο ρεκόρ στην επιβατική κίνηση, αγγίζοντας το όριο των 15 εκατ. επιβατών, ολοκλήρωσε τη χρονιά η Aegean καταγράφοντας αύξηση 7% στη συνολική επιβατική κίνηση για το 2019 και επισφράγισε με τη σημαντική αυτή επιτυχία τα 20 χρόνια λειτουργίας της.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία μετέφερε το 2019 14,99 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. περισσοτέρους σε σχέση με το προηγούμενο έτος, προσφέροντας 17,85 εκατ. θέσεις συνολικά.

Όπως ανακοινώθηκε σχετικά, η αύξηση προήλθε από την αυξημένη επένδυση στο δίκτυο εξωτερικού, που συνεχίζει να αποτελεί τον βασικό άξονα ανάπτυξης με 8,7 εκατ. επιβάτες και 11% αύξηση. Η αύξηση αυτή συντελέστηκε, τόσο από τη βάση της Αθήνας (+11%), που αποτελεί τον κύριο κόμβο του δικτύου όσο και από τις βάσεις της περιφέρειας Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδος, Καλαμάτα (+8%) όπου σημειώνουν αύξηση, σημαντικά μεγαλύτερη από τη γενική τάση της χώρας, η οποία δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.

Οριακά ανοδική πορεία κατά 3% κατέγραψε και η κίνηση εσωτερικού, παρά την σημαντική επιβάρυνση από τη διατήρηση του ΦΠΑ επιβατικών μεταφορών στο 24% για 4 συνεχή χρόνια (2016-2019).

Συνολικά ο συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε κατά σχεδόν 1 ποσοστιαία μονάδα βάσης και από 83,9% το 2018 ανήλθε σε 84,8% το 2019.

 

2019

2018

% ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ AEGEAN & Olympic Air

Εσωτερικού

6,296

6,122

3%

Εξωτερικού

8,695

7,849

11%

Σύνολο Δικτύου

14,991

13,971

7%

 

Εξωτερικού Αθήνας

6,584

5,930

11%

Εξωτερικού Ελλάδας εκτός Αθήνας

1,919

1,781

8%

Συντελεστής Πληρότητας*

Σύνολο Δικτύου

84,80%

83,90%

+0,9% (μβ.)

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN ανέφερε σχετικά: «Πετύχαμε 11% ανάπτυξη στην κίνηση εξωτερικού και 7% συνολικά, πετώντας περισσότερο κυρίως στις αρχές και το τέλος της παραδοσιακής τουριστικής περιόδου. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, όσο και στην προσφορά αναβαθμισμένων και ποιοτικών υπηρεσιών, γιατί αυτό είναι το απαραίτητο διπλό στοίχημα για βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό και τη χώρα».