Skip to main content

Nέο Renault KADJAR:Με νέους οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και diesel

Η νέα έκδοση του μοντέλου εξοπλίζεται με τον υπέρ-σύγχρονο, turbo κινητήρα βενζίνης Energy 1.3 TCe, προϊόν συνεργασίας της Renault με την Daimler.

του Νίκου Χριστόπουλου

Το νέο KADJAR έρχεται αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς για να ανεβάσει σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα την αισθητική, την άνεση και το δυναμισμό. Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, όμως αισθητικές πινελιές σε καίρια σημεία το κάνουν να δείχνει πιο φρέσκο και πιο ποιοτικό. Το μεγάλο νέο όμως βρίσκεται στους νέους κινητήρες που διαθέτει  

Εξωτερική σχεδίαση: Αναβάθμιση σε κάθε λεπτομέρεια

Η σχεδίαση του γίνεται ακόμα πιο κομψή, με πιο ρευστές γραμμές και πιο εκλεπτυσμένα διακοσμητικά στοιχεία. Εμπρός, εντυπωσιάζουν τα νέα φλας LED και οι προβολείς ομίχλης με τεχνολογία LED Pure Vision, για μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας. Στο πίσω μέρος, η τεχνολογία LED υιοθετήθηκε και για τα φλας, το φως όπισθεν και τα φώτα ομίχλης που είναι πλέον λεπτότερα και ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα για ακόμα κομψότερη εμφάνιση. Τέλος, το νέο KADJAR είναι διαθέσιμο με δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17, 18 (προαιρετικά) και 19 ιντσών, ενώ εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική του παλέτα.

Εσωτερικό: Αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, άνεση και πολυτέλεια

Renault KADJAR ίσον άνεση και αυτό φανερώθηκε από την πρώτη μέρα που έκανε ντεμπούτο. Τώρα έρχεται με ακόμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εσωτερικά, καθώς και με αναβαθμισμένη απτή ποιότητα υλικών.
Η οθόνη 7’’ του συστήματος infotainment  R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών. Από εκεί και πέρα, μια πληθώρα από στιλιστικές λεπτομέρειες, όπως τα διακοσμητικά δαχτυλίδια των αεραγωγών, τα φωτιζόμενα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων και τα διακοσμητικά από χρώμιο στην κεντρική κονσόλα, όλα έχουν αναβαθμιστεί σε υφή και αισθητική δίνοντας μια τονισμένη αίσθηση ποιότητας και χρηστικότητας.


Επιπλέον τα ανασχεδιασμένα καθίσματα, πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης τους. Τα δομικά τους υλικά έχουν επιλεγεί από την αρχή με γνώμονα τη μέγιστη άνεση στα μακρινά ταξίδια και την άψογη υποστήριξη του σώματος στις στροφές. Αντίστοιχα, και στα επιμέρους σημεία, έμφαση δίνεται στην ακόμα μεγαλύτερη άνεση, από τις χειρολαβές και τους αποθηκευτικούς χώρους στις πόρτες (που πλέον χωρούν μπουκάλια έως και 1,5 λίτρων), μέχρι τους νέους αεραγωγούς και τις 2 θύρες USB για τους πίσω επιβάτες. Άλλωστε το νέο KADJAR εξακολουθεί και προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, με 527 λίτρα και λαβές “Easy Break” που επεκτείνουν με μία κίνηση τη χωρητικότητα με την ασύμμετρη αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.

Κινητήρες: Νέες επιλογές για αναβαθμισμένη οικονομία και απόδοση

Βενζίνη: Το μεγάλο νέο κρύβεται κάτω από το καπό

Η νέα έκδοση του μοντέλου εξοπλίζεται με τον υπέρ-σύγχρονο, turbo κινητήρα βενζίνης Energy 1.3 TCe, προϊόν συνεργασίας της Renault με την Daimler. Αποδίδει εξίσου καλά στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εξαιρετική του ροπή, που φτάνει τα 260 Nm. Παράλληλα, εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων, ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου. Ο 1.3 TCe GPF είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.  

Diesel: Περισσότερη δύναμη, λιγότεροι ρύποι

Το μοντέλο επωφελείται από σύγχρονους κινητήρες diesel «Blue dCi» με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), που θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περιορισμού των οξειδίων του αζώτου (NOx).    

Ο κινητήρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 5 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερη ροπή από τον αντίστοιχο κινητήρα προηγούμενης γενιάς, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Ο κινητήρας Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Με ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους από το μοτέρ που αντικαθιστά, και κορυφαία ροπή 340 Nm, είναι σχεδιασμένος για εξαιρετική απόδοση. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και τετρακίνηση.

4x2 & 4x4: Άνεση και ευκολία πρόσβασης εντός και εκτός δρόμου

Το σύστημα τετρακίνησης χάρισε στο Kadjar ανέκαθεν ένα από τα πλεονεκτήματά του. Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό συνεχίζει να του προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών. Με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, AUTO 4WD, LOCK), το σύστημα τετρακίνησης δίνει μεγάλη ευχέρεια επιλογών. Παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών το καθιστά ιδανικό ακόμα και για την προσπέλαση των πιο δύσβατων εμποδίων, ενώ οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) ενισχύουν ακόμα περισσότερο τις εκτός δρόμου ικανότητές του.

Τα κορυφαία συστήματα Ασφαλείας στις υπηρεσίες σας

Το νέο Renault KADJAR είναι εφοδιασμένο με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας ADAS (Advanced Dynamic Assistance Systems), είτε στο βασικό είτε στο προαιρετικό εξοπλισμό του. Έτσι, υπάρχει το Σύστημα που επιτρέπει την αυτόματη εναλλαγή μεγάλης και μεσαίας σκάλας προβολέων (High Beam Assist), Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), το Σύστημα Αυτόματου Παρκαρίσματος (Easy Park Assist), το Σύστημα Προειδοποίησης Ακούσιας Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning), το Ενεργό Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Active Emergency Brake) και το Σύστημα Αναγνώρισης Πινακίδων Οδικής Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition).

Σε συνεργασία με το GOnews