Skip to main content

Νέο σήμα-σύμβολο αποκτά η ΔΕΘ

Βάσει των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των επισκεπτών της 74ης ΔΕΘ.
Το δικό της σήμα-σύμβολο αποκτά η ΔΕΘ, βάσει των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των επισκεπτών της 74ης ΔΕΘ,  στο πλαίσιο του σχετικού διαγωνισμού που είχε προκηρύξει η Helexpo τον Αύγουστο.

Οι επισκέπτες της 74ης ΔΕΘ κλήθηκαν, συγκεκριμένα, να επιλέξουν (προαιρετικά) την προτίμησή τους μεταξύ των τριών καλύτερων προτάσεων σημάτων, που είχε επιλέξει η κριτική επιτροπή, από το σύνολο των 92 προτάσεων που υποβλήθηκαν στο διαγωνισμό από 48 υποψηφίους.

Τις προτιμήσεις του κοινού συγκέντρωσε με 5.465 ψήφους (επί συνόλου 8.994 ψηφισάντων) η πρόταση του κ. Στέλιου Ψευτόγκα (σήμα-αψίδα), ενώ 2.100 ψήφους έλαβε η πρόταση του κ. Γεωργίου-Ιωάννη Μισιάκου (σήμα που βασίζεται στο Λευκό Πύργο) και 952 ψήφους η πρόταση του κ. Μιχάλη Γκαμάνη - Gama Advertising (σήμα παραλλαγή της υδρογείου). Οι υπόλοιπες 477 ψηφίσαντες επέλεξαν «λευκό».

Ανάλογα με την ψηφοφορία του κοινού οι τρεις παραπάνω προτάσεις λαμβάνουν αντίστοιχα τα τρία βραβεία των 5.000 ευρώ, 3.000 ευρώ και 1.000 ευρώ του διαγωνισμού.
 
Το πρώτο σε ψήφους σήμα-νικητής του διαγωνισμού (σήμα-αψίδα) θα προστεθεί στα αρχικά της ΔΕΘ  και εκχωρείται απεριόριστα στη HELEXPO, ελεύθερο δικαιωμάτων για κάθε χρήση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανεξάρτητα από το μέσον, τις επαναλήψεις και τον τρόπο αξιοποίησης της από τη HELEXPO.