Skip to main content

Nevro: Το brand σακακιών που εμπνεύστηκε μια ξενοδόχος από τη Νάουσα

Το Nevro-The Blazer Concept αναδεικνύει το σακάκι σε νευραλγικό κομμάτι και «ψηφίζει» την επιστροφή στην κανονικότητα μετά την πανδημία.

Την έθλιβε που η παράδοση της Νάουσας στην κλωστοϋφαντουργία έφθινε τις τελευταίες δεκαετίες και ήθελε να κάνει κάτι γι’ αυτό, αποδίδοντας παράλληλα έναν φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν της πόλης της. Έτσι, αν και ξενοδόχος στο επάγγελμα, η Ελεάννα Ταμπούρη αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της brand ένδυσης, το Nevro-The Blazer Concept, που αναδεικνύει το γυναικείο σακάκι σε πρωταγωνιστή της γκαρνταρόμπας, αξιοποιώντας την τέχνη των μοδιστρών της Νάουσας, αλλά και της Θεσσαλονίκης, όπου στήθηκε και το στούντιό της. Εδώ και λίγες ημέρες η πρώτη συλλογή της Ελεάννας Ταμπούρη, την οποία σχεδίασε η ίδια, είναι διαθέσιμη και περιλαμβάνει εννέα σακάκια και ένα μαντό, ενώ έχει επιρροές από τη φύση και τις τέχνες, αφού μέσα στην καραντίνα τα φυσιολατρικά ντοκιμαντέρ και αυτά γύρω από τη ζωγραφική ήταν στο ημερήσιο πρόγραμμα της δημιουργού. Με τις δημιουργίες της μάλιστα θέλει να στείλει ένα μήνυμα επιστροφής στην κανονικότητα μετά την πανδημία.



Εκτός από τα σακάκια της η Nevro διαθέτει και μια σειρά t-shirts, τα Nevro Icons, από οργανικό βαμβάκι, που τιμούν θαρραλέες και iconic γυναίκες της Ιστορίας, από την πρώτη γυναίκα αεροπόρο που πέταξε πάνω από τον Ατλαντικό, Amelia Earhart και την νεοπλατωνική φιλόσοφο και μαθηματικό Υπατία μέχρι την διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα Zaha Hadid.



Τα σακάκια της Ελεάννας Ταμπούρη στηρίζονται στη φιλοσοφία του tailor made, με μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια και μια διαχρονική αξία, ενώ υποστηρίζουν και το ανδρόγυνο στυλ. Το άσπρο, το μαύρο και τα γήινα χρώματα πρωταγωνιστούν, αλλά η συλλογή φλερτάρει και με πιο έντονες αποχρώσεις. Στις επόμενες μάλιστα συλλογές της η Ναουσαία ξενοδόχος σκέφτεται να αποτυπώσει τις καταβολές από την μακραίωνη παράδοση της Νάουσας στην κλωστοϋφαντουργία. Πέρα όμως από τη μόδα, η Ελεάννα Ταμπούρη θέλει να δώσει και μια κοινωνική διάσταση στο επιχειρηματικό της πρότζεκτ, με έμφαση στη γυναίκα και όχι μόνο, αποδίδοντας μέρος των εσόδων της Nevro σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς και ιδρύματα εντός και εκτός Ελλάδος.

«Ξεκίνησα με μόνα εργαλεία την αισθητική και το ένστικτο. Ήθελα να δώσω μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα και να δημιουργήσω μια σειρά που θα προσφέρει ένα διαφορετικό στίγμα. Δεν με ενδιέφερε να κάνω μια σειρά ρούχων, αλλά να εστιάσω σε ένα κομμάτι και καλό και αυτό δεν ήταν άλλο από το σακάκι. Σε όλη αυτή την προσπάθεια η οικογένειά μου είναι ιδιαίτερα υποστηρικτική. Οι δικοί μου άνθρωποι άλλωστε είναι εξοικειωμένοι με το ανήσυχο πνεύμα μου» λέει στη Voria.gr. Εδώ και λίγες ημέρες η e-boutique της Nevro (https://nevroblazer.com/) είναι έτοιμη, ενώ το ενδιαφέρον της δημιουργού είναι το brand της να ανοίξει φτερά και στο εξωτερικό.

Ξενοδοχειακά και μόδα

Η Ελεάννα Ταμπούρη 



Η Ελεάννα Ταμπούρη σπούδασε οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και συνέχισε με ένα μεταπτυχιακό στο τουριστικό μάνατζμεντ στο Μιλάνο, το οποίο και έμελλε να αξιοποιήσει και πρακτικά. Άλλωστε, η οικογένειά της διατηρεί το deluxe boutique hotel «Παλαιά Πόλη» στη Νάουσα, ένα αρχοντικό του 1900 που ήταν κάποτε μεταξουργείο. Παρά τις ξενοδοχειακό της background, το ενδιαφέρον της για τη μόδα ήταν πάντα εκεί. Μάλιστα το 2008 δημιούργησε ένα life style blog, το Portraits of Elegance για το design και τη μόδα, ενώ η ιδέα του να κάνει κάτι δικό της σε σχέση με την ένδυση είχε αρχίσει να καλλιεργείται στο μυαλό της. Μεγαλώνοντας άλλωστε σε ένα περιβάλλον όπου η κλωστοϋφαντουργία είχε διαμορφώσει γενιές και γενιές, η ενασχόληση με το κομμάτι αυτό ήρθε φυσικά. Μάλιστα, αποφάσισε να επιλέξει μόνο ένα κομμάτι της γκαρνταρόμπας, το πιο νευραλγικό, όπως θεωρεί η ίδια, το σακάκι, που ενέπνευσε και το όνομα της επιχείρησής της «Nevro». Άλλωστε, και η ίδια φορά σακάκια στην καθημερινότητά της.



«Πρόκειται για basic κομμάτια, που μπορούν να φορεθούν καθημερινά, αποπνέουν όμως μια αίσθηση λιτής κομψότητας. Ήθελα να ξαναβρούμε τον εαυτό μας μετά από όλα όσα έχουν συμβεί με την πανδημία» λέει στη Voria.gr η Ελεάννα Ταμπούρη, που έχει ακόμα πολλά σχέδια και ανεξάντλητη έμπνευση.