Skip to main content

Νομάρχης Λάρισας: Προκλητική η λειτουργία των Διοδίων στο Μοσχοχώρι

Για απόφαση-πρόκληση που συνιστά κοροϊδία όσων ταξιδεύουν στο εθνικό οδικό δίκτυο, έκανε σήμερα ο λόγο ο νομάρχης Λάρισας, κ. Λουκάς Κατσαρός, αναφερόμενος στην επαναλειτουργία του Σταθμού Διοδίων Μοσ
Για απόφαση-πρόκληση που συνιστά κοροϊδία όσων ταξιδεύουν στο εθνικό οδικό δίκτυο, έκανε σήμερα ο λόγο ο νομάρχης Λάρισας, κ. Λουκάς Κατσαρός, αναφερόμενος στην επαναλειτουργία του Σταθμού Διοδίων Μοσχοχωρίου, λίγο έξω από τη Λάρισα. Ο κ. Κατσαρός υπογράμμισε ότι δεν είναι δυνατόν να ζητείται από τους οδηγούς να πληρώνουν το αντίτιμο διέλευσης των Διοδίων ενώ στη συνέχεια αναγκάζονται να ταλαιπωρηθούν κινούμενοι μέσω παρακαμπτηρίων οδών, αφού τα Τέμπη παραμένουν κλειστά.

«Δε φτάνει που ο κόσμος ταλαιπωρείται, του ζητούν να πληρώσει και από πάνω;» διερωτήθηκε χαρακτηριστικά. Ζήτησε, μάλιστα, την άμεση παρέμβαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα, προκειμένου να ανασταλεί η είσπραξη του αντιτίμου διέλευσης των Διοδίων Μοσχοχωρίου προσθέτοντας ότι έχει ήδη αποστείλει επιστολή για το θέμα προς όλους τους βουλευτές του νομού ζητώντας και τη δική τους παρέμβαση προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Παράλληλα, ο κ. Κατσαρός σημείωσε ότι με την παγίωση της κατάστασης στα Τέμπη αποκαλύπτεται το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος, που αντιμετωπίζουν δεκάδες επιχειρήσεις στην παραλιακή ζώνη και όχι μόνο, οι οποίες έχουν περιέλθει σε οικονομικό αδιέξοδο. Ο ίδιος έκανε λόγο για σημαντικά προβλήματα στη διακίνηση αγαθών, εμπορευμάτων και τις μετακινήσεις των πολιτών και κάλεσε την πολιτεία να προχωρήσει ταχύτατα, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, στην αποκατάσταση των προβλημάτων που υπάρχουν στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του νομού, το οποίο χρησιμοποιείται για την παράκαμψη της κυκλοφορίας από τον ΠΑΘΕ. Συνάμα, ο νομάρχης Λάρισας ξεκαθάρισε ότι πρέπει να υπάρξουν κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στο δρόμο Ροδιάς-Συκαμινέας, με την απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων, που έχουν προκαλέσει σοβαρές ζημιές στο οδόστρωμα τη στιγμή που είναι υπαρκτός και ο κίνδυνος κατολισθήσεων στην περιοχή. Τέλος, ο κ. Κατσαρός επισήμανε ότι θα πρέπει να επιτραπεί η κίνηση των μικρών φορτηγών-έως 8 τόνους- στον παραλιακό οδικό άξονα προκειμένου να βελτιωθεί σε ένα βαθμό η διακίνηση των εμπορευμάτων από και προς τη Βόρεια Ελλάδα.