Skip to main content

Νοτοπούλου: Πώς τεκμηριώνεται η ολοκλήρωση του μετρό το 2023;

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει ότι στο έργο του μετρό στη Θεσσαλονίκη παρατηρείται παύση εργασιών με μεγάλη πτώση στην απασχόληση εργαζόμενων.

Την πρόοδο του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης από το καλοκαίρι του 2019 μέχρι και σήμερα και κατά πόσο είναι ενήμερος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής για την παύση των εργασιών ζητά να μάθει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή.

Η ίδια επισημαίνει στο κείμενο της ερώτησής της ότι παρά το γεγονός ότι οι αλλαγές που προανήγγειλε ο πρωθυπουργός ήδη από την ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο του 2019 αφορούν μόνο στο σταθμό Βενιζέλου, παρατηρείται το φαινόμενο να έχουν σταματήσει οι εργασίες σε όλα τα εργοτάξια. «Μάλιστα από 1200 και πλέον εργαζόμενους που απασχολούσε στο έργο η ανάδοχος εταιρεία ΑΚΤΩΡ, σήμερα απασχολεί λιγότερους από 100», επισημαίνει η κ. Νοτοπούλου.

Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα του έργου, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημειώνει ότι από το καλοκαίρι του 2019 που ουσιαστικά σταμάτησαν τα έργα μέχρι σήμερα έχουν περάσει οκτώ μήνες απραξίας.

«Εντωμεταξύ δεν έχει εκδοθεί ακόμη απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού για τα Αρχαία της Βενιζέλου, ενώ δεν υπάρχει ακόμα, ούτε μελέτη απόσπασης και επανατοποθέτησης, ούτε και επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα εργασιών, ώστε να μπορεί να τεκμηριωθεί ο Απρίλιος του 2023 που δίδεται ως χρόνος ολοκλήρωσης του έργου, όπως μάλιστα σημείωσε με δηλώσεις του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου σε επίσκεψη του στις 6/2/2020 στα εργοτάξια του μετρό», αναφέρει χαρακτηριστικά η Κατερίνα Νοτοπούλου.

Παράλληλα η κ. Νοτοπούλου υπογραμμίζει το γεγονός ότι το 2016 το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης είχε φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 30%, ενώ το καλοκαίρι του 2019, όταν άλλαξε η διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ, είχε φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 75%, όπως προκύπτει από τη χρηματοδοτική ροή και τις σχετικές απορροφήσεις κονδυλίων, οι οποίες το διάστημα 2016-2019 τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το παρελθόν.