Skip to main content

Ο e-butler από τη Θεσσαλονίκη που κάνει την παραγγελία παιχνιδάκι

Η εφαρμογή The Butler App προσφέρει στον καθέναν μας έναν προσωπικό… butler, για να ξεχάσουμε την αναμονή και την ταλαιπωρία σε beach bar και καφέ.

Beach bar στη Χαλκιδική σε ώρα αιχμής. Αναζητάς τον σερβιτόρο για να παραγγείλεις έναν freddo κι αυτός πουθενά. Κι όταν τελικά τον εντοπίζεις, περνά από δεκάδες ακόμα παραγγελίες για να φτάσει σε σένα. Είναι μια γνώριμη σκηνή σε όλους μας, στην οποία ήρθε να δώσει λύση μια καινοτόμα εφαρμογή από τη Θεσσαλονίκη, η The Butler App, που προσφέρει στον κάθε έναν από μας έναν προσωπικό… butler, για να ξεχάσουμε την αναμονή και την ταλαιπωρία σε beach bar, πισίνες, καφέ και room service ξενοδοχείων. Μάλιστα, παρόλο που η εφαρμογή σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις-χρήστες να οργανώσουν καλύτερα τη λειτουργία τους, χάνοντας λιγότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση και βελτιώνοντάς την παράλληλα, αλλά και τους πελάτες για να μην περιμένουν και να παίρνουν την παραγγελία τους όπως ακριβώς τη θέλουν, χωρίς λάθη, η The Butler App ήρθε να «κουμπώσει» τέλεια και στις ανάγκες της τρέχουσας πραγματικότητας του κορωνοϊού. Άλλωστε, μέσω αυτής ο πελάτης έρχεται σε ελάχιστη επαφή με τον σερβιτόρο, ο συνωστισμός στο μπαρ μειώνεται, ενώ δεν χρειάζεται να υπάρχει τιμοκατάλογος στα τραπέζια, που θα έπρεπε να καθαρίζεται μετά από κάθε χρήση.

Η The Butler App ξεκίνησε ως start up πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, όταν ο εμπνευστής της Νίκος Τσακνής δυσκολεύτηκε σε ένα beach bar να βρει τρόπο να παραγγείλει και προβληματίστηκε για το πώς θα μπορούσε να δώσει μια λύση. Έτσι συνεργάστηκε με μια εταιρεία πληροφορικής και έβαλε την ιδέα του σε πράξη. Μάλιστα, η προοπτική του εγχειρήματος ήταν τέτοια που η μικρή start up αλλάζει πλέον σελίδα, αφού μια μεγάλη εταιρεία πληροφορικής της Θεσσαλονίκης προχώρησε στην εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού σε αυτήν, δίνοντας στην εκκολαπτόμενη The Butler App μια νέα δυναμική.

Επιλέγεις μέχρι και το είδος της ζάχαρης για τον καφέ

Πώς όμως λειτουργεί η εφαρμογή; Αφού την κατεβάσει κανείς στο κινητό του υπάρχουν δύο σενάρια: το ένα είναι να βρίσκεται σε μια περιοχή και να μην ξέρει σε ποιο μαγαζί θέλει να καθίσει και μπαίνοντας στην εφαρμογή να βλέπει τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις και να επιλέγει, λαμβάνοντας υπόψη το μενού, τις τιμές, τις προσφορές και τις διαθέσιμες υπηρεσίες. Το άλλο σενάριο αφορά το να βρίσκεται ήδη κανείς σε ένα μαγαζί συμβεβλημένο με την The Butler App και να κάνει την παραγγελία του μέσω αυτής, επιλέγοντας ακόμα και το είδος της ζάχαρης που θέλει στον καφέ του. Πριν αποστείλει την παραγγελία του, σκανάρει ένα QR code που του δίνεται εκεί όπου κάθεται, προκειμένου να ταυτοποιηθεί η θέση του και να ξέρει ο σερβιτόρος πού ακριβώς θα τον βρει. Στη συνέχεια στέλνει την παραγγελία και αυτή εμφανίζεται άμεσα στο διαχειριστικό της επιχείρησης, ενώ ο πελάτης ενημερώνεται στην οθόνη του ότι η παραγγελία έγινε αποδεκτή. Μάλιστα, η The Butler App δίνει τη δυνατότητα διαφορετικών επιλογών στην πληρωμή, που μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά άμα τη παραγγελία, χωρίς να εμπλέκονται μετρητά και ρέστα. Στην εφαρμογή όμως υπάρχουν πολλές ακόμα επιλογές, ώστε να εξοικονομείται χρόνος, ακόμα και το να ζητήσει κανείς αλλαγή για το τασάκι του ή ένα ποτήρι νερό, ενώ ο κατάλογος ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, ώστε, αν για παράδειγμα κάποιο είδος τελειώσει, να το γνωρίζει άμεσα ο πελάτης.

«Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο διαχείρισης των παραγγελιών, που πέραν του ότι κάνει τη ζωή του πελάτη ευκολότερη, δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αξιολογούν συνεχώς τη λειτουργία τους, να λαμβάνουν υπόψη τους στατιστικά στοιχεία για το ποια είδη, για παράδειγμα, είναι πιο ευπώλητα και ποια όχι, να έχουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους ξενόγλωσσους τουρίστες και πολλά ακόμα» λέει στη Voria.gr ο Νίκος Τσακνής. Ο ίδιος παίρνει τεράστια ικανοποίηση βλέποντας πως η ιδέα του βρήκε πρακτική εφαρμογή, αλλά και ότι κατάφερε να προσελκύσει επενδυτικό ενδιαφέρον, ενώ θέλει να τη δει να εφαρμόζεται ευρύτερα στον χώρο της εστίασης και του τουρισμού.