Skip to main content

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δίνει ζωή στον Μύθο της Γοργόνας (vid)

Ο πολιτισμός ως συγκριτικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής προβολής της πόλης από τον ΟΤΘ.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσιάζει την πρώτη παραγωγή των Μύθων της Θεσσαλονίκης.

Αφετηρία ο «Μύθος της Γοργόνας»

Η πολιτιστική κληρονομιά υλική και άυλη και ο σύγχρονος πολιτισμός αναγνωρίζονται ως κύρια στοιχεία ταυτότητας κάθε πόλης.

Ο πολιτισμός ως συγκριτικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής προβολής της πόλης.

Στο πλαίσιο του σχεδίου Μάρκετινγκ προορισμού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης χρησιμοποιεί σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προβολή του μυθικού πλούτου της πόλης θέλοντας να ισχυροποιήσει το πλεονέκτημα της αναγνωρισιμότητας, της ταύτισης και της ιστορικής συνέχειας.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης «Δημιουργούμε μαγεία. Στόχος μας είναι να διεγείρουμε το συναίσθημα του τουριστικού κοινού που απευθυνόμαστε. Οι μύθοι μας είναι ο πλούτος μας».