Skip to main content

ΟΑΣΘ: Δύο εταιρείες προσφέρουν συνολικά 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία

Ικανοποίηση από το αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας δήλωσε στην Voria.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ.

Δύο εταιρείες οι οποίες προσφέρουν συνολικά 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία συμμετείχαν τελικά στον διαγωνισμό του ΟΑΣΘ για τη μίσθωση αρχικά 180 λεωφορείων.

Τις προσφορές κατέθεσαν η Papadakis Bros του Ομίλου Εταιρειών Αφοι Παπαδάκη και ο συνεταιρισμός «ΚΤΕΛ Μακεδονίας». Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο Όμιλος Παπαδάκη ο οποίος εμπορεύεται λεωφορεία ΜΑΝ και NEOPLAN, προσφέρει 180 οχήματα, από τα οποία τα 75 είναι αρθρωτά και τα υπόλοιπα διαξονικά. Από την πλευρά τους ο συνεταιρισμός «ΚΤΕΛ Μακεδονίας» προσφέρουν 90 διαξονικά λεωφορεία.

Ικανοποίηση από το αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας δήλωσε στην Voria.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας. Για περαιτέρω πληροφορίες παρέπεμψε μετά το άνοιγμα των προσφορών (τεχνικό μέρος και δικαιολογητικά) που θα γίνει την προσεχή Τετάρτη. Όπως εξήγησε ο κ. Σκόδρας, μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών θα ακολουθήσει η αποσφράγιση του ηλεκτρονικού φακέλου προκειμένου να γίνει ο έλεγχος της τεχνικής προσφοράς ώστε να γίνει η τεχνική αξιολόγηση. Τέλος, μετά τον έλεγχο των τεχνικών προσφορών, θα ακολουθήσει ο έλεγχος των οικονομικών προσφορών, φάση κατά την οποία ο ΟΑΣΘ θα έχει τη δυνατότητα να ζητήσει βελτίωση της προσφοράς από τους μειοδότες.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός έχει προϋπολογισμό 16,2 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και αντικείμενο τη μίσθωση 180 μεταχειρισμένων ντιζελοκίνητων αρθρωτών (με ρυμουλκό) 18 μέτρων και κανονικών (διαξονικών) 12 μέτρων, αστικών λεωφορείων, τεχνολογίας Euro 5, κατασκευασμένων από το 2005 και μετά. Η διάρκεια της μίσθωσης είναι αρχικά για 30 μήνες, με ανώτατο μίσθωμα 3.000 ευρώ συν ΦΠΑ το μήνα, ανά λεωφορείο.

Σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης, το 50% των 180 λεωφορείων θα πρέπει να παραδοθούν σε διάστημα 60 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης και άλλα 90 οχήματα εντός 120 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης.

Παράλληλα, στη διακήρυξη προβλέπονται τρεις περιπτώσεις προαίρεσης, οι οποίες μπορούν να ενεργοποιηθούν είτε ξεχωριστά η κάθε μια, είτε ανά ζεύγη, είτε και οι τρεις συγχρόνως.
Συγκεκριμένα προβλέπεται:

1. Αύξηση του αριθμού των μισθωμένων λεωφορείων έως και δυόμισι φορές του ελάχιστου αριθμού (180 λεωφορεία), δηλαδή μέχρι 450 λεωφορεία.
2. Χρονική επέκταση της σύμβασης για δεκαπέντε επιπλέον μήνες και
3. Αύξηση του οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης μέχρι επιπλέον 50% του αρχικού προϋπολογισμού, δηλαδή έως του ποσού των περίπου 24 εκατ. ευρώ.

Ερωτηθείς για το εάν οι δύο συγκεκριμένες εταιρείες οι οποίες προσέφεραν συνολικά 270 οχήματα, είναι σε θέση να καλύψουν το μέγιστο του πλαφόν, δηλαδή 450 οχήματα, ο κ. Σκόδρας δήλωσε πως «αυτά θα τα δούμε αργότερα. Προς το παρόν μας ενδιαφέρει να έχουμε τα 180 λεωφορεία για το 2020».