Skip to main content

ΟΑΣΘ: Οι εμβολιασμοί οδηγών και το μυστήριο με τα δρομολόγια προς... Βουδαπέστη

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ βρίσκεται σε συνεννοήσεις ώστε οι εργαζόμενοι να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα - Τι ισχύει με τα δρομολόγια για... Βουδαπέστη.

Σε συνεννοήσεις με το υπουργείο Υγείας και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας βρίσκεται η διοίκηση του ΟΑΣΘ προκειμένου οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων να περιληφθούν στους εργαζόμενους οι οποίοι πρόκειται να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα το επόμενο διάστημα.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως δηλώνει στην Voria.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας "σήμερα πρόκειται να ολοκληρώσουμε τον κατάλογο με τους ΑΜΚΑ των οδηγών ώστε να τον στείλουμε στο υπουργείο για να περιληφθούν οι οδηγοί μας σε αυτούς που σχεδιάζεται να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα". Προσθέτει, δε, ότι στη συνέχεια σκοπεύουμε να ζητήσουμε να εμβολιαστούν και άλλοι εργαζόμενοι οι οποίοι έρχονται σε επαφή με το κοινό, όπως αυτοί οι οποίοι απασχολούνται στα εκδοτήρια, στα σταθμαρχεία, οι ελεγκτές κομίστρου κ.ά.

Τον κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ζήτησε με χθεσινή ανακοίνωσή του το σωματείο των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ. "Η άμεση επαφή με το επιβατικό κοινό στις ειδικότητες των οδηγών και των ελεγκτών καθιστούν επιτακτική την ανάγκη διάθεσης εμβολίων για τους εργαζόμενους ώστε να μην αποτελούν αιτία διασποράς του Covid-19. Ήδη νόσησαν δεκάδες εργαζόμενοι, εκατοντάδες τέθηκαν σε καραντίνα – κατά διαστήματα – ενώ θρηνήσαμε και απώλειες. Αναρωτιόμαστε τι πραγματικά θα συμβεί με την σταδιακή άρση των μέτρων κατά της πανδημίας και την επακόλουθη αύξηση των μετακινούμενων πολιτών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς", αναφέρει το σωματείο. Παράλληλα, επισημαίνει ότι στο αίτημά τους αυτό "δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση από την πλευρά του υπουργείου Υγείας και τον ΕΟΔΥ".

Σύσκεψη με Κεφαλογιάννη

Αυτό είναι ένα από τα θέματα τα οποία θα απασχολήσουν τη σημερινή σύσκεψη η οποία πρόκειται να γίνει στις 11.30 το πρωί, στα γραφεία του ΟΑΣΘ με τη συμμετοχή του υφυπουργού Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη ο οποίος θα συνοδεύεται και από τον νέο γενικό γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά. Στη σύσκεψη, εκτός από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ θα μετέχει και η ηγεσία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr στη συνάντηση θα εξεταστεί η πορεία του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα η κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο ΟΑΣΘ όσον αφορά τον αριθμό των διαθέσιμων λεωφορείων, ενόψει και του επικείμενου ανοίγματος και άλλων δραστηριοτήτων, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, χθες στις γραμμές εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος κυκλοφόρησαν 301 λεωφορεία, συν άλλα 125 των ΚΤΕΛ, στις γραμμές της υπαίθρου.

Εκείνο το οποίο επιδιώκει η ηγεσία του υπουργείου, αλλά και του ΟΑΣΘ είναι να αυξηθεί το προσεχές διάστημα ο αριθμός των λεωφορείων εντός πόλης, καθώς υπάρχουν άλλα περίπου εβδομήντα με ογδόντα οχήματα τα οποία θεωρητικά είναι διαθέσιμα. Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, από τη μίσθωση των 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων έχουν απομείνει τα τελευταία 16 τα οποία πρόκειται να πάρουν πινακίδες τις επόμενες ημέρες. Πρόβλημα υπάρχει με τα λεωφορεία της Λειψίας καθώς από τα 49 που έχουν αγοραστεί κυκλοφορούν μόνον 17.

Το δρομολόγιο προς... Βουδαπέστη

Τις τελευταίες ημέρες έχουν κάνει την εμφάνισή τους στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κάποια λεωφορεία τα οποία στις φωτεινές ενδείξεις όπου φαίνεται η λεωφορειακή γραμμή στην οποία ανήκουν, εμφανίζονται να έχουν δρομολογηθεί στη γραμμή... Θεσσαλονίκη – Βουδαπέστη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ "αυτό οφείλεται σε ένα πρόβλημα το οποίο υπήρξε στο συγκεκριμένο λογισμικό το οποίο το διαχειρίζονται δύο εταιρείες όλο κι όλο παγκοσμίως, εκ των οποίων μάλιστα, η μία έχει κλείσει. Το πρόβλημα παρουσιάστηκε σε 116 από τα μισθωμένα λεωφορεία. Στα 106 το λύσαμε και μέσα στις επόμενες μέρες θα λυθεί και για τα υπόλοιπα. Έχω ζητήσει, έως τότε, σε αυτά τα δέκα λεωφορεία να μην λειτουργούν οι φωτεινές πινακίδες που δείχνουν τα δρομολόγια, κάποιοι όμως, δεν το τήρησαν αυτό", αναφέρει ο κ. Σκόδρας.