Skip to main content

Olicatessen: 20 μοναδικά ελληνικά τρόφιμα αποκλειστικά για την Αγορά Μοδιάνο

Απευθύνεται σε Έλληνες παραγωγούς για να δημιουργήσουν μια νέα εμπειρία γεύσης, με την ευκαιρία του νέου του project, του Olicatessen experience store

Κάλεσμα σε Έλληνες παραγωγούς για τη δημιουργία διατροφικών προϊόντων που θα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο από το νέο κατάστημά του στην Αγορά Μοδιάνο και τα οποία θα ταξιδεύουν τον καταναλωτή στην Ιστορία και την παράδοση της ελληνικής γαστρονομίας απευθύνει εδώ και λίγες ημέρες το γνωστό παντοπωλείο της Θεσσαλονίκης Olicatessen. Στόχος του είναι να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία γεύσης, με την ευκαιρία του νέου εγχειρήματός του, ενός experience store στην Αγορά Μοδιάνο.

Οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί θα πρέπει να υποβάλλουν τις προτάσεις τους μέχρι τα τέλη Αυγούστου, ώστε στη συνέχεια να αξιολογηθούν από επιτροπή γευσιγνωστών και καταναλωτών. Από τις προτάσεις που θα υποβληθούν θα επιλεγούν 20 που θα μετατραπούν σε ισάριθμα προϊόντα, με κριτήριο τα χαρακτηριστικά της Ιστορίας, της παράδοσης και κατόπιν της γεύσης, της καινοτομίας και της δημιουργικότητας των συνταγών. Τα προϊόντα που θα δημιουργηθούν θα τυποποιηθούν και στη συσκευασία τους θα φέρουν το brand και το όνομα του παραγωγού και το brand του Olicatessen. Δεν θα μπορεί μάλιστα να τα βρει κανείς πουθενά αλλού, εκτός από το κατάστημα του παντοπωλείου στην Αγορά Μοδιάνο, ούτε καν στο άλλο του κατάστημα στα Άνω Λαδάδικα.

Καινούριες, μοναδικές συνταγές



Το κάλεσμα απευθύνεται σε παραγωγούς από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι όμως έχουν ήδη παραγωγή και θα πρέπει να συμμετάσχουν με μια καινούρια… συνταγή. Εκτιμάται ότι η παραγωγή και η τοποθέτηση των νέων αυτών προϊόντων στα ράφια του νέου experience store θα ξεκινήσουν από το άνοιγμά του και θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του επόμενου έτους.   

«Η Αγορά Μοδιάνο θα είναι ένα hub με πολλές συνέργειες και προμηθευτές, μια κοινότητα γύρω από το ελληνικό τρόφιμο και τη γαστρονομία. Ήταν λοιπόν για μας μια έμπνευση να ξεδιπλώσουμε, μετά από τόσα χρόνια επαφών με τους Έλληνες παραγωγούς, όλες τις δημιουργικές μας ιδέες» λέει στη Voria ο Αλέξανδρος Στεφανίδης, ο δημιουργικός νους του Olicatessen, εξηγώντας πως τα 20 αυτά προϊόντα –που θα αποτελούν μία μόνο θεματική του παντοπωλείου- θα έχουν ως στόχο την εξέλιξη της γευστικής εμπειρίας και δεν θα βασίζονται σε συμβατικές συνταγές. Θα είναι προϊόντα που θα μοιάζουν με ταξίδι στον χρόνο, στα έθιμα, σε γεύσεις που έχουν ενδεχομένως χαθεί, μπορούν όμως να αναβιώσουν. Ήδη μάλιστα έχουν υπάρξει οι πρώτες κρούσεις από Έλληνες παραγωγούς.   

Το νέο κατάστημα στην Αγορά Μοδιάνο θα διαθέτει τρόφιμα από όλη την Ελλάδα, που θα έχουν σε μεγάλο βαθμό τον χαρακτήρα του δυσεύρετου και του μοναδικού και θα δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με προϊόντα που θα ήταν δύσκολο να παραχθούν σε μεγάλες ποσότητες. Επίσης, θα έχει στα ράφια του και διατροφικά είδη από το εξωτερικό μόνο όμως για εποχικούς σκοπούς (Χριστούγεννα-Πάσχα). Το συγκεκριμένο experience store θα διαθέτει μόνο τρόφιμα σε αντίθεση με το flagship κατάστημα του Olicatessen στα Άνω Λαδάδικα που έχει και καλλυντικά και προϊόντα κουζίνας. «Για μένα η γαστρονομία ξεφεύγει από τα όρια του εστιατορίου. Ξεκινά από το προϊόν και εκεί εστιάζουμε στο Olicatessen» λέει ο Αλέξανδρος Στεφανίδης.

Οι προτάσεις των παραγωγών θα πρέπει να στέλνονται στο info@olicatessen.gr με θέμα «Προϊόν συνεργασίας για Αγορά Μοδιάνο».

 

Κεντρική φωτογραφία: Όλγα Δέικου