Skip to main content

On line σούπερ μάρκετ: Στην ουρά οι Θεσσαλονικείς για παραγγελίες

Από 6 έως 15 ημέρες η παράδοση κατ΄οίκον από την αυξημένη ζήτηση λόγω κορωνοϊού – Δύσκολη έως ακατόρθωτη η τηλεφωνική παραγγελία

Οι επισκέψεις στα ηλεκτρονικά super market από τους Θεσσαλονικείς παρέμενε χαμηλή στην προ κορωνοϊού εποχή, όμως πλέον τα πληκτρολόγια και τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά με αποτέλεσμα να αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στην καταναλωτική κίνηση που καταγράφεται.

Μία κίνηση που όπως λένε εκπρόσωποι σούπερ μάρκετ είναι άνευ προηγουμένου, καθώς οι Θεσσαλονικείς σπεύδουν να γεμίσουν τα ντουλάπια και τα ψυγεία τους, και αυτό γιατί με τον περιορισμό της κυκλοφορίας, είναι αδύνατο να «πετάγεσαι» κάθε λίγο και λιγάκι για τα ψώνια του σπιτιού.

Είναι χαρακτηριστικό όπως είχε γράψει η Voria.gr πως από την ημέρα που άρχισαν να αυξάνονται τα μέτρα για την αντιμετώπιση του φονικού ιού, καταγράφτηκε υπερτριπλασιασμός των online παραγγελιών έναντι μίας μέσης ημέρας.

Το αποτέλεσμα, πλέον, είναι σε κάποιες περιπτώσεις ο καταναλωτής να περιμένει, όπως ενημερώνεται από την ιστοσελίδα του σούπερ μάρκετ που επιθυμεί να κάνει παραγγελία, από 6 έως και 15 ημέρες. Το δεύτερο χρονικό διάστημα αφορά καταστήματα που λειτουργούν αποκλειστικά ηλεκτρονικά, χωρίς φυσικό κατάστημα.

Οι ημέρες παράδοσης εξαρτώνται από το πόσο προετοιμασμένο, ήταν πριν προκύψει στη ζωή μας ο covid-19, το δίκτυο του κάθε σούπερ μάρκετ, καθώς και από το γεγονός πως ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές αποφεύγουν τις αγορές από φυσικά καταστήματα λόγω του κορωνοϊού.

Είναι χαρατηριστικό όπως σημειώνει εκπρόσωπος αλυσίδας σούπερ μάρκετ πως την Κυριακή το απόγευμα, που ανακοινώθηκε ο περιορισμός των μετακινήσεων, στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα δεν εμφανιζόταν στους χρήστες καμία διαθέσιμη ημερομηνία, καθώς το σύστημα ήταν προγραμματισμένο να εμφανίζει ημερομηνίες παράδοσης έως και μία εβδομάδα μετά και μέχρι τότε, όλες είχαν καλυφθεί.

Και τηλεφωνικά οι παραγγελίες

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα σε κάποιες περιπτώσεις να δώσουν τηλεφωνικά τις παραγγελίες τους, ωστόσο η επικοινωνία συνήθως είναι από… δύσκολη έως ακατόρθωτη.

Την ίδια ώρα όπως αναφέρεται σε ιστοσελίδες on line σούπερ μάρκετ «κάποιες ελλείψεις είναι αναπόφευκτες, λόγω υψηλής ζήτησης». Παράλληλα λόγω των ειδικών συνθηκών που διανύουμε ζητούν την κατανόηση των πελατών τους και επισημαίνουν πως «καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες τους».

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι λίγα τα οπωροπωλεία, κρεωπολεία, παντοπωλεία και ιχθυοπωλεία που κάνουν κατ΄οίκον διανομή, με ένα τηλεφώνημα, τακτική που ακολουθούσαν και πριν την έλευση του κορωνοϊού στη χώρα μας.