Skip to main content

ONOMA Hotel: Επένδυση 8,5 εκατ. ευρώ για το smart ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης

Την απόλυτη προσωποποιημένη εμπειρία υπόσχεται το ONOMA Hotel στη Μοναστηρίου - Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της Anatolia Hospitality.

Μια μοναδική προσωποποιημένη εμπειρία φιλοξενίας προσφέρει το πεντάστερο ONOMA Hotel, στην οδό Μοναστηριού 24, που αποτελεί το νέο μέλος του ομίλου Anatolia Hospitality και  βασίζεται σε ένα πρωτοποριακό concept, το οποίο εστιάζει στον επισκέπτη και στις απαιτήσεις του.

Χθες σε μια ειδική εκδήλωση για τους δημοσιογράφους έγιναν τα «αποκαλυπτήρια» του πρώτου smart ξενοδοχείου που απευθύνεται στους millennials, που εκτιμάται πως είναι το ¼ του συνολικού πληθυσμού, αλλά και σε όσους νιώθουν νέοι και αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση φιλοξενίας.

Όμως το ξενοδοχείο απευθύνεται και σε όλους όσοι ζουν στη Θεσσαλονίκη και θέλουν να απολαύσουν το ποτό, τον καφέ ή το φαγητό τους στο Good Mood Food Restaurant ή στο Cloud Rooftop Bar.



Μάλιστα το Νοέμβριο θα προστεθεί μια νέα υπηρεσία, η Ο-nomad-land για όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους χώρους του ξενοδοχείου προκειμένου να κάνουν τις συναντήσεις τους, ή την εργασία τους χρησιμοποιώντας το internet του ξενοδοχείου, με μια ιδιαίτερη οικονομική χρέωση στην οποία θα περιλαμβάνεται ένα ρόφημα και ένα σνακ, να νοικιάσουν για ημερήσια χρήση ένα δωμάτιο, προκειμένου για παράδειγμα να φρεσκαριστούν και να φύγουν μετά από το meeting τους για το αεροδρόμιο.

Το ONOMA hotel, δανείζεται την επωνυμία του από την ελληνική λέξη “όνομα” καθώς εκφράζει ιδανικά την έννοια της προσωποποίησης. Χάρη στην τεχνολογία και στο smart phone του επισκέπτη, το ξενοδοχείο συνδέεται μαζί του και κάθε προσωπική επιθυμία μετατρέπεται σε υπηρεσία.  Η φιλοσοφία του ξενοδοχείου για προσωποποίηση των πάντων έχει ακόμη και  το δικό της άρωμα. Στο Perfume Bar του ξενοδοχείου οι επισκέπτες δημιουργούν το δικό τους άρωμα και του δίνουν το όνομα που θέλουν. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ένα δωμάτιο στο οποίο με μια επιπλέον υπηρεσία θα μπορέσει να γευτεί τοπικά γλυκά, κρασιά, ή ακόμη και να παίξει μπάσκετ, σε μικρές ειδικά διαμορφωμένες μπασκέτες εντός του δωματίου, ή να παίξει μουσική, ή να ζήσει την εμπειρία του gaming.



Οι ειδικές υπηρεσίες - εμπειρίες που προσφέρει το ξενοδοχείο δείχνουν να έχουν απήχηση και σε οικογένειες, με τους γονείς να επιλέγουν συχνά γευστικές εμπειρίες για τους ίδιους και  την εμπειρία της μουσικής για τα παιδιά τους.  

Η πληρότητα του ξενοδοχείου Ιούλιο και Αύγουστο άγγιξε το 90% με Γάλλους, Ισραηλινούς, Ρουμάνους, Σέρβους, Βούλγαρους και λίγους Γερμανούς να το επιλέγουν συνήθως για τριήμερες ή τετραήμερες αποδράσεις στη Θεσσαλονίκη, οι οποίες ενίοτε συνδυάζονταν με εκδρομές στη Χαλκιδική.



Η επένδυση

Η επένδυση για το ξενοδοχείο, που βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο της Θεσσαλονίκης, και αναπτύχθηκε σε ένα οκταώροφο κτήριο που στο παρελθόν λειτουργούσε τεχνικό λύκειο και κατάστημα στο ισόγειο και τον ημιόροφο του, άγγιξε περί τα 8,5 εκατ. ευρώ και κατασκευάστηκε εν μέσω της πανδημίας. Διαθέτει 83 δωμάτια, με εννέα διαφορετικούς τύπους δωματίων, δυναμικότητας συνολικά 164 κλινών. Πρόκειται για το νέο μέλος του γνωστού ομίλου Anatolia Hospitality της οικογένειεας Χρυσοχοΐδη, με παράδοση τριών γενεών στο χώρο του τουρισμού που ξεκίνησε την ιστορία του από την Κομοτηνή, το 1930 με το ξενοδοχείο Ολύμπος.



Σήμερα η Anatolia Hospitality διαθέτει το τετράστερο ξενοδοχείο Ανατόλια και το πεντάστερο ΟΝΟΜΑ  στη Θεσσαλονίκη, το τριάστερο Ανατόλια στην Κομοτηνή, τις Anatolia Villas σε Μύκονο και Λευκάδα και το τουριστικό πρακτορείο Asit.
 
Στο στόχαστρο της εταιρείας, ενδεχομένως και με το concept του ΟNOMA Hotel, βρίσκεται αδιάλειπτα η Αθήνα, όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Anatolia Hospitality, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης υπογραμμίζοντας πως το ONOMA Hotel είναι ένας τρόπος να ζήσεις τη διαμονή σου, να συνδεθείς με τον τόπο που επισκέπτεσαι, να μοιραστείς νέες εμπειρίες φιλοξενίας.