Skip to main content

Δυναμική χρονιά το 2022 για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

Ο απολογισμός του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2021 και η αισιοδοξία της Βούλας Πατουλίδου για ακόμα καλύτερη συνέχεια

Τη βεβαιότητα ότι η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη για τον τουρισμό της πόλης εξέφρασε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, στη διάρκεια του απολογισμού του φορέα για το 2021, που πραγματοποιήθηκε με φυσική και διαδικτυακή παρουσία όλων των εμπλεκόμενων φορέων του κλάδου.

Κατά την εκδήλωση παρουσιάστηκαν σε βίντεο οι περισσότερες από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης, που, σύμφωνα με την κ. Πατουλίδου, έφεραν αποτελέσματα. «Το 2022 με τη δουλειά που έχει γίνει θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερο», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως η ατζέντα των έργων που έχουν υλοποιηθεί ή δρομολογηθεί θα αλλάξουν την εικόνα της πόλης. Η πρόεδρος σημείωσε πως η συμβολή του οργανισμού είναι καταλυτική, γιατί είναι άμεση. «Είμαστε περήφανοι γι' αυτό που έχουμε κάνει σε 365 μέρες, οι περισσότερες σκοτεινές», τόνισε και πρόσθεσε πως η Θεσσαλονίκη προάγει και παράγει πολιτισμό. Σχολιάζοντας δε τα τραγικά γεγονότα που έχουν φέρει στο επίκεντρο της δημοσιότητας τη Θεσσαλονίκη τόνισε πως «κάποιοι δημιουργούν δύσκολες στιγμές, αλλά αυτό δεν χαρακτηρίζει την πόλη», η οποία ξεχωρίζει και για τους ανθρώπους της. Η κ. Πατουλίδου ευχαρίστησε όλους τους φορείς - μέλη του οργανισμού και τους συνεργάτες, σημειώνοντας πως ο τουρισμός βασίζεται πρωτίστως στις συνέργειες.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ανέφερε πως η πρόβλεψη για τη φετινή χρονιά είναι πολύ αισιόδοξη. Η περιφέρεια, όπως είπε, μπορεί να δώσει τον τόνο, καθώς εμπεριέχει το κομμάτι της αυθεντικότητας, τις διαδρομές που περιμένει ο καθένας να ανακαλύψει, τα 15 μνημεία της Ουνέσκο, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, αλλά και την κρουαζιέρα που φέτος στη Θεσσαλονίκη θα δώσει το στίγμα της. Η κ. Ζαχαράκη τόνισε πως στην ανάπτυξη του τουρισμού θα συμβάλουν οι πολλές επενδύσεις που αναμένονται στην πόλη, αλλά και η επιτυχία να συμπεριληφθεί η Θεσσαλονίκη στον κατάλογο των γαστρονομικών προορισμών, ενώ προανήγγειλε καμπάνια του ΕΟΤ αφιερωμένη στο city break, η οποία θα περιλαμβάνει και την πόλη.

«Το 2022 περιμένουμε ρεκόρ αφίξεων», σημείωσε από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Όπως είπε, οι αριθμοί που επιτεύχθηκαν τα τελευταία χρόνια ήταν εξαιρετικοί, σημειώνοντας ότι η Κεντρική Μακεδονία   ήταν πέρσι η πρώτη περιφέρεια σε αφίξεις τουριστών. Εξήρε την προσφορά του οργανισμού, που, όπως είπε, «έχει την τύχη να έχει ένα δσ που λειτουργεί άψογα σε πολύ καλό κλίμα, εποικοδομητικό, με αποτελέσματα«, ενώ εξέφρασε την ικανοποίησή του που «η ομάδα μεγαλώνει» με την είσοδο του δήμου Καλαμαριάς. Ο περιφερειάρχης ανέφερε πως η δουλειά που κάνει ο οργανισμός είναι σημαντική και συμβάλλει στο έργο της περιφέρειας για ενιαία προβολή της περιοχής.

Αισιόδοξος για τη φετινή χρονιά δήλωσε και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, επισημαίνοντας πως αυτό δείχνουν οι υποδομές της πόλης που βρίσκονται σε ανάπτυξη, οι περισσότερες πτήσεις και κρουαζιέρες και το ενδιαφέρον που φαίνεται από το εξωτερικό. Ο δήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δουλειά που γίνεται σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και το υπουργείο, αλλά και για τη διάκριση στον τομέα της γαστρονομίας. «Θα αφήσουμε ό,τι κακό γίνεται και θα προβάλλουμε όλα τα καλά, τις θετικές, φωτεινές, δημιουργικές εικόνες για τη Θεσσαλονίκη», τόνισε.

Το δικό του μήνυμα έστειλε και ο Κωνσταντίνος Ζήκος, αναπληρωτής γγ ΕΟΤ, ο οποίος ανέφερε πως όραμα του φορέα είναι να αναδείξει τις ομορφιές της χώρας και τόνισε πως η δουλειά που κάνει ο ΟΤΘ θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλους οργανισμούς τουρισμού της χώρας.

Μέσα στο 2021 ο Οργανισμός Τουρισμού κέρδισε τρία βραβεία στα tourism awards, ενώ αύξησε κατακόρυφα τους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στην πόλη να συμμετέχει σε διαδικτυακές καμπάνιες. Συμμετείχε σε 12 διεθνείς εκθέσεις τουρισμού με το σύνθημα Time to live again. Παράλληλα, αναβάθμισε την ιστοσελίδα του ώστε να γίνει εμπορικό εργαλείο και λειτούργησε επιτυχημένα και το blog για διαδραστική προβολή.