Skip to main content

Όταν ο κυρ Στέλιος έπιασε στα πράσα τους σαμποτέρ του ΟΑΣΘ

Προσοχή! Αυτό που θα διαβάσετε αμέσως τώρα, δεν είναι αστείο ή, για την ακρίβεια, από τη διοίκηση του κυρ Στέλιου εκλαμβάνεται ως σοβαρό.

Γράφει ο Σαλονικιός

Σας έχω νεότερα σχετικά με τους σαμποτέρ τους οποίους εντόπισε ο κυρ Στέλιος στον ΟΑΣΘ και ετοιμάζεται, όπως είπε χθες στην ΤV100, να τους τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί και να τους πάει κατ’ ευθείαν στον εισαγγελέα. Προσοχή! Αυτό που θα διαβάσετε αμέσως τώρα, δεν είναι αστείο ή, για την ακρίβεια, από τη διοίκηση του κυρ Στέλιου εκλαμβάνεται ως σοβαρό, ως ένδειξη, αν όχι απόδειξη ότι κάποιοι εντός του ΟΑΣΘ σαμποτάρουν το έργο του.

Όπως με ενημερώνει πηγή μου, από τις ελάχιστες εντός του ΟΑΣΘ που παίρνουν το ρίσκο να μου εμπιστεύονται πληροφορίες, στο αμαξοστάσιο του Οργανισμού στην Σταυρούπολη υπάρχει ένας υδατόπυργος, στη βάση του οποίου βρίσκεται ένα μικρό αποθηκάκι. Σε αυτό είχε μπει λουκέτο επειδή κάποιοι, όχι κατ’ ανάγκη μόνον υπάλληλοι του ΟΑΣΘ, το χρησιμοποιούσαν τις νύχτες για να ρίχνουν έναν υπνάκο. Πριν από κάποιο καιρό το αποθηκάκι αυτό αξιοποιήθηκε από τον υπάλληλο ο οποίος καταμετρά τις εισπράξεις από τους κερματοδέκτες οι οποίοι βρίσκονται εντός των λεωφορείων.

Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι μετά το πέρας της εργασίας, κατά τις μεταμεσονύκτιες ώρες κάποιοι χρησιμοποιούσαν και πάλι το χώρο για να παίρνουν τον υπνάκο τους. Όμως ύπνος χωρίς ησυχία δεν γίνεται. Μέσα σε αυτό το αποθηκάκι υπάρχουν οι ασφάλειες από τις τρεις αντλίες πυρόσβεσης οι οποίες κάνουν αρκετό θόρυβο. Έτσι, αυτοί οι οποίοι ήθελαν να αναπαυθούν, το βράδυ κατέβαζαν τις ασφάλειες από τις δύο, περισσότερο θορυβώδεις αντλίες και άφηναν σε λειτουργία μόνον την εφεδρική.

Αυτό το περιστατικό αξιολογήθηκε από τη διοίκηση ως απόπειρα σαμποτάζ. Ότι δηλαδή κάποιοι, σαμποτάριζαν επίτηδες το σύστημα πυρόσβεσης του αμαξοστασίου. Μάλιστα δόθηκε εντολή να διερευνηθεί το περιστατικό και όπως μαθαίνω, επειδή το πρώτο πόρισμα δεν ήταν ιδιαίτερα βολικό, δηλαδή δεν εξυπηρετούσε τα σενάρια περί σαμποτάζ, ζητήθηκε να ξαναγραφτεί.
Τώρα, τι σχέση έχουν όλα αυτά ή και άλλα παρόμοια, με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία στους δρόμους, αυτό μόνον ο κυρ Στέλιος μπορεί να το απαντήσει.

Στο μεταξύ ακούω, από άλλη πηγή μου, ότι ο κυρ Στέλιος δεν σκοπεύει, λέει, να εγκαταλείψει τον ΟΑΣΘ, ακόμη και μετά τη διαφαινόμενη κυβερνητική αλλαγή. Θα το κάνει, σημειώνει προς συνεργάτες του, όταν θα ολοκληρωθεί το έργο της εκκαθάρισης του Οργανισμού διότι αυτός το συγκεκριμένο έργο ανέλαβε, γι’ αυτό και μόνο είναι υπόλογος. Για όλα τ’ άλλα, ας λογοδοτήσουν άλλοι.

Για να είμαι ειλικρινής δεν τα πιστεύω όλα αυτά. Ο κυρ Στέλιος είναι αξιοπρεπής άνθρωπος και είμαι βέβαιος πως μόλις του ζητηθεί θα αποχωρήσει από τον ΟΑΣΘ, άλλωστε, ποιος δεν θέλει να τελειώνει το μαρτύριό του...

Κάποιοι άλλοι, πάντως, του συστήματος του κυρ Στέλιου, μαθαίνω ότι επιχειρούν ήδη να ρίξουν γέφυρες με την επόμενη κατάσταση. Ψάχνουν δηλαδή κανάλια επικοινωνίας με τα «γαλάζια» συστήματα και δη με αυτό του Κώστα Καραμανλή του Αχιλλέα ο οποίος έχει την εποπτεία του τομέα των Μεταφορών και  εικάζεται ότι ενδέχεται να αναλάβει και το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο σε περίπτωση νίκης της ΝΔ.

Ένας εξ αυτών, ο οποίος μάλιστα κατέχει διευθυντική θέση, σχετιζόμενη ευθέως με το χάλι που παρουσιάζει σήμερα ο ΟΑΣΘ και ο οποίος έκανε αίτηση και για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΑΣΥΘ, προσπαθεί να έρθει σε επαφή με τον Καραμανλή τζούνιορ, μέσω γνωστής ευρωβουλευτού της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και μέσω πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, ευρισκόμενο εδώ και καιρό σε πολιτική αγρανάπαυση, με τον οποίο έχει συγγενική σχέση.

Όπως, όμως μαθαίνω, δεν είναι ο μόνος που ψάχνεται. Φυσικά θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον αυτές τις κινήσεις και ασφαλώς θα σας ενημερώνω.