Skip to main content

Πάμε διακοπές με… 300%

Με ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 300% ετησίως «τρέχει» την τελευταία τριετία το διαδικτυακό γραφείο ταξιδιών «Pamediakopes.gr», το οποίο για φέτος αναμένει πωλήσεις 45 εκατ. ευρώ και κέρδη 800.000 ευρ
Με ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 300% ετησίως, «τρέχει» κατά τα τρία τελευταία χρόνια το διαδικτυακό γραφείο ταξιδιών «Pamediakopes.gr», επιτυγχάνοντας, σε μόλις πέντε χρόνια ζωής, επιδόσεις που θα ζήλευαν παραδοσιακές επιχειρήσεις με δεκαετίες ιστορίας.

Ενδεικτικό της αλματώδους πορείας που ακολουθεί το ψηφιακό e-shop της εταιρείας E-Travel είναι το γεγονός ότι στην οικονομική περίοδο του 2009 εμφάνισε κύκλο εργασιών στα 16 εκατ. ευρώ, τον οποίο συνδύασε για πρώτη φορά με κερδοφορία ύψους 220.000 ευρώ. Ποιοι είναι οι στόχοι για το τρέχον έτος; Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του e-ταξιδιωτικού γραφείου, κ. Νίκο Γκουλή, φέτος ο τζίρος υπολογίζεται πως θα φθάσει τα 45 εκατ. ευρώ και τα κέρδη θα κινηθούν στη ζώνη των 800.000 ευρώ. Κι όλα αυτά για μια εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις το 2005 και που κατάφερε- στο μεσοδιάστημα έως σήμερα- να κατακτήσει τη 2η θέση της εγχώριας αγοράς του κλάδου, «κοιτάζοντας στα μάτια» τον βασικό ανταγωνιστή της, που δεν είναι άλλος από την διαδικτυακή εταιρεία «Airtickets.gr».

Εκτός από το «Pamediakopes.gr» υπό την ομπρέλα και τη διαχείριση της E-Travel AE, αναπτύσσονται, συνολικά σε έξι χώρες της Ευρώπης, άλλα δύο διαδικτυακά γραφεία παροχής τουριστικών υπηρεσιών, τα e-γραφεία «Airtickets24.com» και «Fantasticgreece.com».

«Είμαστε στη 2η θέση στην Ελλάδα, στην 1η στην Κύπρο και κερδίζουμε διαρκώς μερίδια στις νέες αγορές», είπε ο κ. Γκουλής, διευκρινίζοντας πως εκτός από την Ελλάδα και την Κύπρο, υπάρχει παρουσία στη Ρωσία, τη Ρουμανία, την Πολωνία και την Κροατία. Από στοιχεία που παρέθεσε, εξάλλου, το «Pamediakopes.gr», σε καθημερινή βάση δέχεται περίπου 250-300 χιλ. ηλεκτρονικές επισκέψεις κι εξυπηρετεί περί τα 1.000 άτομα ημερησίως στις χώρες που αναπτύσσει δράση. Η τεχνολογική υποδομή της, ωστόσο, έχει δυνατότητες για εξυπηρέτηση έως και 10.000 πελάτες την ημέρα και θα επιδιωχθεί να αξιοποιηθεί. Προς την κατεύθυνση αυτή η διοίκησή της σκοπεύει να προχωρήσει σε διαφημιστική καμπάνια που θα αρχίσει από το Σεπτέμβριο σε τηλεοπτικά μέσα.