Skip to main content

Πανελλήνια Δημοσκόπηση για τη Διατροφή διενεργεί το ΚΕΠΚΑ

Δεν μπορούν να διαβάσουν οι καταναλωτές τα συσταστικά που αναγράφονται στις συσκευαστίες τροφίμων.
Επτά στους 10 καταναλωτές θεωρούν ότι τα συστατικά αποτελούν κίνητρο για να αγοράσουν ένα τρόφιμο, όμως δυσκολεύονται να καταλάβουν τα συστατικά που αναγράφονται στις συσκευασίες, δείχνει πανελλαδική δημοσκόπηση για τη διατροφή και τη σήμανση τροφίμων, που διενεργεί το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών(ΚΕΠΚΑ).

Η έρευνα αυτή γίνεται τηλεφωνικά, μέσω ίντερνετ, με ερωτηματολόγιο και θα είναι σε εξέλιξη μέχρι 11 Οκτωβρίου.Το ΚΕ.Π.ΚΑ., στην προσπάθειά του, να προστατέψει τους καταναλωτές καινα διασφαλίσει μια απλή και κατανοητή, σε όλους σήμανση, στα πλαίσιατων συζητήσεων, για την αλλαγή της νομοθεσίας, σε ευρωπαϊκό επίπεδο,διεξάγει έρευνα, για τη Σήμανση Τροφίμων.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις:

Έξι στους δέκα δυσκολεύονται να εντοπίσουν τα συστατικά, πάνω στις συσκευασίες.
Εννιά στους δέκα θεωρούν ότι πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος αναγραφής των συστατικών, με τη χρήση μεγαλύτερων γραμμάτων και πιο εκλαϊκευμένων όρων.

Έξι στους δέκα καταναλωτές θεωρούν ότι η διατροφική αξία ενός τροφίμου είναι κίνητρο, για να αγοράσει αυτό το τρόφιμο.

Όμως:
Οι μισοί καταναλωτές δυσκολεύονται να εντοπίσουν τον πίνακα διατροφικών στοιχείων, στη συσκευασία.
Οκτώ στους δέκα καταναλωτές θεωρούν ότι πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος αναγραφής των διατροφικών στοιχείων, με τη χρήση πιο απλών όρων και μεγαλύτερων γραμμάτων.