Skip to main content

Παππάς: Ελπίζουμε έως τον Μάιο να έχουμε τα πρώτα νέα λεωφορεία

Ήδη τα νέα λεωφορεία δρομολογούνται και ελπίζουμε να αρχίσουν να έρχονται μέχρι τον Μάιο, επισήμανε ο πρόεδρος του Οργανισμού

Την ελπίδα ότι μέχρι τον Μάιο θα έρθουν τα πρώτα νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, για την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ, εξέφρασε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντησή του με αντιπροσωπεία της Πρωτοβουλίας εργαζομένων και φοιτητών για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

«Ήδη τα νέα λεωφορεία δρομολογούνται και ελπίζουμε να αρχίσουν να έρχονται μέχρι τον Μάιο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς, τονίζοντας ωστόσο πως πρόκειται για ζήτημα που οφείλει να διευκρινιστεί από το αρμόδιο υπουργείο.

Βέβαια, σύμφωνα με τον Βασίλη Παρτάλη, πρόεδρο του συνταξιουχικού σωματείου «Συσπείρωση» και μέλος της Πρωτοβουλίας, που παρευρέθηκε στη συνάντηση, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ εξέφρασε την ελπίδα πως πενήντα νέα λεωφορεία θα τεθούν σε κυκλοφορία έως τον Μάιο.

«Μας είπε ότι ευελπιστεί πως μέχρι τον Μάιο θα μπουν στην κυκλοφορία πενήντα νέα λεωφορεία, μέσω του ΑΣΥΘ, που θα επισπεύσει τη διαδικασία. Ακόμα, δεν έχει συσταθεί ο ΑΣΥΘ, πώς θα βάλει πενήντα λεωφορεία είναι δικός του λογαριασμός και μακάρι να το κάνει» σημείωσε ο κ. Παρτάλης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες τόσο για την αγορά νέων λεωφορείων όσο και για την πρόσληψη οδηγών. «Το αίτημα των προσλήψεων είναι ήδη στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης» τονίζοντας πως αφορά 250 οδηγούς.

Παράλληλα, επεσήμανε πως ο ΟΑΣΘ θα μεταφέρει το αργότερο μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου το μεταφορικό του έργο στον ΑΣΥΘ και πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη συγκροτήσει δύο επιτροπές, μία για το καταστατικό και μία για τον κανονισμό του νέου Οργανισμού, «για να ενεργοποιηθεί γρηγορότερα και να μπορεί να παραλάβει και τα καινούργια λεωφορεία και να κάνει και τις προσλήψεις».

Τόνισε πως αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 400 με 420 λεωφορεία και πως συνεχίζεται η ανάταξη του στόλου από την ΕΛΒΟ, ενώ έκανε λόγο για ανάγκη αλλαγής του συστήματος των συγκοινωνιών, καθώς «υπερφορτώνεται το κέντρο και αραιώνει η Περιφέρεια» κάτι που εκτίμησε πως θα αλλάξει με τη μετεπιβίβαση. «Ήδη τρέχουν δύο project, με το 2Κ και το 3Κ που είναι γραμμές κορμού και με τις διορθώσεις που θα κάνουμε θα επεκταθούν» δήλωσε.

Εξερχόμενος της συνάντησης, ο Ιάσονας Γραβάνης, φοιτητής Ιατρικής και μέλος της Πρωτοβουλίας, υπογράμμισε πως η αντιπροσωπεία δεν έλαβε κάποια ουσιαστική απάντηση στα ζητήματα που  έθεσε, υπογραμμίζοντας πως θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις. «Οι απαντήσεις του ήταν "θα δούμε", "δεν ξέρω", "δεν ευθύνομαι εγώ γι'αυτό"» ανέφερε ο ίδιος και πρόσθεσε: «Θα συνεχίσουμε να κινητοποιούμαστε γιατί θεωρούμε ότι τα αιτήματά μας είναι δίκαια. Θα κινητοποιούμαστε μέχρι να δούμε διαφορά».

Σημειώνεται πως νωρίτερα μέλη της Πρωτοβουλίας είχαν συγκεντρωθεί έξω από το κτήριο του Οργανισμού, πραγματοποιώντας διαμαρτυρία (δείτε εδώ).