Κυριακή 18 Αυγούστου 2019
x

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ ΑΝΟΙΞΕ Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε για αναλογικό εισιτήριο, δηλαδή για χρέωση ανάλογη της διανυόμενης απόστασης.

Ερωτήματα ως προς την τιμολογιακή πολιτική στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης προκαλούν χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών σύμφωνα με τις οποίες θα υπάρξει μια άλλη λογική στη χρέωση των εισιτηρίων. "Αυτή θα περιλαμβάνει αναλογικό εισιτήριο, χρέωση ανάλογα με την μετακίνηση. Αν κάποιος δηλαδή διανύει 80 χλμ απόστασης ή 20χλμ ή 5χλμ να έχει την αντίστοιχη χρέωση" δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης. Με τη δήλωσή του αυτή ο υπουργός αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο αυξήσεων στην τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες, κυρίως για μακρινούς προορισμούς εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος. Ο κ. Σπίρτζης απέφυγε να διευκρινίσει πότε θα τεθεί σε εφαρμογή αυτός ο σχεδιασμός και εάν θα αφορά και την περιοχή της Θεσσαλονίκης ή θα περιοριστεί μόνον στο Λεκανοπέδιο.

Το θέμα, πάντως, ανοίγει σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία προετοιμάζεται η εκχώρηση λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Βεβαίως, η διοίκηση του ΟΑΣΘ έχει διαβεβαιώσει πως οι μετακινήσεις σε αυτές τις γραμμές με το ΚΤΕΛ θα εξακολουθήσουν να γίνονται με εισιτήριο του ενός ευρώ, όπως και σήμερα. Κύκλοι του ΟΑΣΘ σημείωναν σήμερα πως η δέσμευση αυτή ισχύει και εκτιμούσαν συγχρόνως ότι «είναι απίθανο αυτήν την περίοδο να υπάρξουν αυξήσεις στις αστικές συγκοινωνίες», υπονοώντας πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει ενώ έχουμε ήδη μπει σε προεκλογική περίοδο.

Από Μάιο το ΚΤΕΛ

Το θέμα της εκχώρησης των έξι λεωφορειακών γραμμών εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, από τον ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ, παραμένει κολλημένο εδώ και ένα μήνα στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Η συμφωνία μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ έχει επιτευχθεί ήδη από τα μέσα Φεβρουαρίου, εγκρίθηκε από τον υπουργό Μεταφορών και εν συνεχεία εστάλη για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο το οποίο όμως, δεν έχει αποφανθεί ακόμη. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως εάν, ακόμη και σήμερα το Ελεγκτικό Συνέδριο ανάψει το πράσινο φως, θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας μήνας και πλέον, ώστε να μπορέσει το ΚΤΕΛ να αναλάβει αυτές τις λεωφορειακές γραμμές. Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία δεν μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή πριν από τον Μάιο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Στέφανο Τσόλη η εταιρεία έχει προχωρήσει ήδη τις διαδικασίες αγοράς 25 μεταχειρισμένων λεωφορείων μάρκας Μερσεντές τα οποία θα δρομολογηθούν σε αυτές τις έξι λεωφορειακές γραμμές. Παράλληλα, έχει τρέξει και τη διαδικασία πρόσληψης 70 οδηγών οι οποίοι απαιτούνται γι’ αυτό το επιπλέον έργο. «Όμως, για να οριστικοποιήσουμε αυτές τις κινήσεις μας, θα πρέπει προηγουμένως το Ελεγκτικό Συνέδριο να δώσει το οκ. Διαφορετικά δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε σε μια τέτοια επένδυση η οποία υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ, χωρίς να είμαστε σίγουροι ότι η συμφωνία θα υλοποιηθεί», δηλώνει στη Voria.gr ο κ. Τσόλης.





A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ