Skip to main content

Παρεμβάσεις σε λεωφόρο Αεροδρομίου και Παπανικολάου

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα αποκαταστάσεων σε σημαντικές εθνικές και επαρχιακές οδούς με 19 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Κονδύλια 19 εκατομμυρίων ευρώ για να αποκατασταθούν σημαντικοί εθνικοί και επαρχιακοί δρόμοι στην Κεντρική Μακεδονία διαθέτει η Περιφέρεια για το επόμενο διάστημα.

Στον δρόμο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη και τον δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη με το νοσοκομείο Παπανικολάου, στο ύψος του οποίου το οδόστρωμα έχει υποστεί καθίζηση θα γίνουν παρεμβάσεις, όπως σημαντικές παρεμβάσεις θα γίνουν στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – αεροδρομίου «Μακεδονία», ειδικά στο επικίνδυνο τμήμα από τη διασταύρωση με την περιφερειακή οδό (Κ13) ως τη στροφή της εισόδου του αεροδρομίου.

Επίσης προβλέπεται η επισκευή του οδοστρώματος σε τμήματα της οδού Θεσσαλονίκης – Μηχανιώνας από την έξοδο των Νέων Επιβατών μέχρι τη διασταύρωση του Αγγελοχωρίου.

Έργα υποδομής – απορροής επιφανειακών υδάτων του οδοστρώματος προγραμματίζονται από τη στροφή Φιλύρου μέχρι το Ασβεστοχώρι και έργα βελτίωσης και επισκευής του οδοστρώματος από τον Σοχό μέχρι τον Ασκό και από το Σκεπαστό μέχρι τα Στεφανινά. Στις παρεμβάσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του ίδιου διαγωνισμού εντάσσεται η επισκευή της παλιάς εθνικής οδού 65 της Θεσσαλονίκης από τον ισόπεδο κόμβο με την επαρχιακή οδό 2 Θεσσαλονίκη –Έδεσσα (Διαβατά) έως τα όρια του νομού Κιλκίς και η επισκευή της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Σερρών από τη διασταύρωση με την επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης -Καβάλας έως τα όρια του νομού Σερρών στον οικισμό Ευαγγελίστρια.

Ανάμεσα στα έργα που θα εκτελέσουν οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας εντάσσεται και η κατακόρυφη σήμανση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της Κεντρικής Μακεδονίας.

Όπως είπε στη συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης η αναπληρώτρια προϊσταμένη του τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων της Περιφέρειας, Κονδυλένια Σαφλέκου, με τα έργα αυτά δρομολογείται το 95% του προγράμματος επενδυτικών δαπανών ιδίων πόρων της Περιφέρειας του 2018.

Ο περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, Βασίλης Γάκης, ρώτησε για τον τρόπο ιεράρχησης και προτεραιοποίησης των αναγκών και η κ. Σαφλέκου είπε ότι μπορεί οι ανάγκες να είναι συνεχόμενες, όμως καλύπτονται οι πιο επείγουσες, βάσει και των δελτίων της τροχαίας και των αιτημάτων δήμων, πολιτών και φορέων. Η ίδια παραδέχτηκε πάντως ότι οι ανάγκες είναι πολλαπλάσιες των πιστώσεων.

Η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, έκανε λόγο για χρονοβόρες διαδικασίες υλοποίησης των παρεμβάσεων, που είναι επείγουσες, ενώ σημείωσε ότι έγινε μεγάλη προσπάθεια βελτίωσης του οδικού δικτύου τα τελευταία χρόνια και περιορίστηκαν τα επικίνδυνα σημεία και τα προβλήματα.

Καθυστερήσεις στα έργα της προηγούμενης διετίας (2016-2017) διαπιστώνει η επικεφαλής της «Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας», Δέσποινα Χαραλαμπίδου, η οποία υπερψήφισε την εισήγηση, χαρακτηρίζοντας πάντως πολύ μικρό το κονδύλι που διατίθεται σε σχέση με τις διαπιστωμένες ανάγκες. Ανάλογα ερωτήματα για τα έργα της συγκεκριμένης διετίας έθεσε και η επικεφαλής της παράταξης «Πολίτες Μπροστά», Νιόβη Παυλίδου.

Ο περιφερειακός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Θεόδωρος Ιγνατιάδης, είπε ότι δε διασφαλίζεται η ταχύτητα, η ποιότητα και το κόστος κατασκευής των έργων.