Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Η καλή πρακτική της Πειραιώς στο mobile banking

Η παρουσίαση του επιτυχημένου μοντέλου της Τράπεζας Πειραιώς πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πολιτών

Την επιτυχημένη πρακτική που ακολούθησε προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες της να χρησιμοποιούν το mobile banking παρουσίασε η Τράπεζα Πειραιώς σήμερα το μεσημέρι στο Συνεδριακό της Κέντρο στη Θεσσαλονίκη.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πολιτών από την Κέλλη Ζαφειροπούλου, στέλεχος της μονάδας στρατηγικής των πελατών ιδιωτών λιανικής τραπεζικής.

Η κ. Ζαφειροπούλου ανέλυσε πώς τα στελέχη της τράπεζας μπόρεσαν να εκπαιδεύσουν και να βοηθήσουν τους πελάτες να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες χρησιμοποιώντας τη winbank.

«Το σημαντικό είναι ότι βοηθήσαμε τους πελάτες μας να εξοικειωθούν με νέες τις τεχνολογίες. Το mobile banking είναι πια στη ζωή μας. Αρέσει στους χρήστες και το χρησιμοποιούν καθώς μπορούν να κάνουν γρήγορες συναλλαγές από όπου θέλουν», τόνισε η κ. Ζαφειροπούλου.

Η ίδια ανέφερε πως η Τράπεζα είδε θετικά αποτελέσματα από τη στρατηγική που ακολούθησε καθώς μέσα σε έναν χρόνο υπήρξε 28% αύξηση των εγγεγραμμένων χρηστών στη winbank.

Στην εκδήλωση έδωσε το παρών ο Μιχάλης Ποντικός, business development manager του Eλληνικού Iνστιτούτου Eξυπηρέτησης Πελατών.

Όπως ανέφερε ο ίδιος, η εβδομάδα εορτάζεται σε διευρυμένη βάση για δεύτερη χρονιά φέτος στην Ελλάδα με τη συμμετοχή 88 εταιρειών.

«Η μέση ελληνική επιχείρηση έχει αρχίσει να καταλαβαίνει ότι η ποιοτική εξυπηρέτηση προς τον πελάτη αποτελεί κλειδί βιωσιμότητας του οργανισμού», σημείωσε μιλώντας στη Voria.gr.

Η παρουσίαση απευθυνόταν σε ανώτατα και μεσαία στελέχη πρώτης γραμμής καθώς και επαγγελματίες στην εξυπηρέτηση πελατών.