Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
x

ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ: ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ INFO KIOSK ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ

Οι κινήσεις του Οργανισμού Τουρισμού στην ενημέρωση μέσω του thessaloniki.travel που σύντομα θα μιλάει 6 γλώσσες. Η Θεσσαλονίκη στα social media.

O Oργανισμός Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης γνωρίζει καλά ότι ο Τουρισμός, για το σύγχρονο ταξιδιώτη, ξεκινάει από το Διαδίκτυο, γι’ αυτό και στον ενάμισι χρόνο επαναδραστηριοποίησής του έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και προβολής της πόλης.

Όπως λοιπόν είπε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, ο ΟΤΘ, συνεχίζοντας την πολιτική προβολής που έχει εγκαινιάσει, θέλει την ανάπτυξη info kiosks και θα προτείνει την αξιοποίηση και ανάδειξη του γυάλινου info kiosk της Πλατείας Αριστοτέλους, πρόταση που έχει ήδη συζητήσει στο δ.σ. του.

Η κα. Πατουλίδου, μιλώντας από το βήμα της εκδήλωσης «Τουρισμός και Επικοινωνία», στο πλαίσιο του Money Show 2018, καυτηρίασε την κατάσταση στην οποία κατάντησε το συγκεκριμένο info kiosk, το «χάλι» στο οποίο βρίσκεται και δήλωσε πως πρόθεση του ΟΤΘ  είναι να εξοπλίσει το Περίπτερο με διαδραστικές οθόνες ενημέρωσης και αναζήτησης, από τις οποίες τουρίστες και επισκέπτες θα μπορούν να αναζητούν πληροφορίες για ότι έχει να επιδείξει η Θεσσαλονίκη αλλά και χρηστικές πληροφορίες για την κίνηση και λειτουργία στην πόλη.

Στόχος είναι, το info kiosk της Αριστοτέλους, να πάρει ζωή και χρώμα με την έκθεση ορισμένων χαρακτηριστικών τοπικών προϊόντων, ενώ από αυτό θα διανέμονται χάρτες αλλά και οι μάσκες virtual reality του ΟΤΘ.

Καλύτερη απόδειξη της αποτελεσματικότητας των δράσεων του ΟΤΘ, για τη διαδικτυακή προβολή της Θεσσαλονίκης, αποτελούν τα 660.000 «χτυπήματα» ή αλλιώς μοναδικές επισκέψεις στο portal του Οργανισμού, thessaloniki.travel, το οποίο πλέον είναι επισκέψιμο και στη γερμανική γλώσσα, ενώ επόμενη, έκτη γλώσσα, θα είναι τα ιταλικά.

Ο ΟΤΘ, προωθεί την προβολή διαδικτυακά και μέσω των social media ( facebook, twitter, instagram) με τους followers στο facebook να πλησιάζουν τις 20.000.

Τέλος, πρόσθεσε η κ. Πατουλίδου, στο συνολικό σχεδιασμό για την καλύτερη ενημέρωση επισκεπτών και τουριστών συμπεριλαμβάνεται και η ένταξη των τεσσάρων μόνιτορ του ThessMall, μετά από συμφωνία με τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης.

«Δεύτερο σπίτι» η Ελλάδα για τους Ιταλούς

Οι Ιταλοί αγαπούν την Ελλάδα και τη θεωρούνε δεύτερο σπίτι τους, ενώ ιδιαίτερη αγάπη έχουν για τα νησιά, το λευκό και το μπλε των Κυκλάδων, του Ιουνίου και της Κρήτης.

Ωστόσο, όπως είπε η κ. Κυριακή Μπουλασίδου, Διευθύντρια Γραφείου ΕΟΤ Μιλάνου, σταδιακά μαθαίνουν και άλλες περιοχές της χώρας, όπως την Αθήνα που παλαιότερα επισκέπτονταν μόνο σα σταθμό στο ταξίδι τους προς τα ελληνικά νησιά.

«Ως ΕΟΤ προβάλλουμε την Αθήνα σαν το Νέο Βερολίνο, ενώ την Θεσσαλονίκη την προβάλλουμε σαν Πρωτεύουσα της Γαστρονομίας. Πιστεύουμε ότι σταδιακά όλο και περισσότεροι Ιταλοί θα αποφασίζουν ταξίδια περιήγησης και στην υπόλοιπη Ελλάδα», πρόσθεσε.

Το 2017, καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 5% στους Ιταλούς που επισκέφθηκαν την Ελλάδα ενώ και η φετινή χρονιά αναμένεται να κινηθεί ανοδικά αν και ακόμη δεν υπάρχουν στοιχεία επειδή οι Ιταλοί ανήκουν στους last minute bookers και ποτέ δεν κάνουν κρατήσεις για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, πριν το Πάσχα.

«Εάν οι Ιταλοί έκλειναν νωρίτερα τις διακοπές τους, όπως κάνουν οι Βρετανοί και οι Γερμανοί, εκτιμούμε ότι η αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Ιταλία προς την Ελλάδα, θα έφτανε στο 15%. Επειδή όμως αργούν να κάνουν κρατήσεις, είτε δεν βρίσκουν διαθέσιμα δωμάτια, είτε βρίσκουν σε υψηλότερες τιμές με αποτέλεσμα να κατευθύνονται προς άλλους προορισμούς».

Οι Ιταλοί, που προτιμούν να ταξιδεύουν οδικά, το 2017 είχαν προορισμό πρώτης επιλογής την Ισπανία , ενώ επέστρεψαν σε Αίγυπτο και Τουρκία.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ