Skip to main content

Παυλίδου: Δεν υπάρχει κρυφή ατζέντα της ΝΔ στο συνταξιοδοτικό

Για τους δημόσιους υπαλλήλους, η υποψήφια με τη ΝΔ είπε ότι θα πρέπει «να αποδεχθούμε μία αξιολόγηση όπως γίνεται σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες»

«Το πρόγραμμα της ΝΔ για το συνταξιοδοτικό είναι καθαρό και συνετό, δηλαδή πηγαίνει να προσομοιάσει τα συνταξιοδοτικά προγράμματα που εφαρμόζονται λίγο πολύ σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες».

Αυτό τόνισε η καθηγήτρια της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ και υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης Νιόβη Παυλίδου μιλώντας σε συνέντευξή της στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm.

«Δεν υπάρχει καμία κρυφή ατζέντα στο συνταξιοδοτικό» ξεκαθάρισε η κα. Παυλίδου. «Το μεγάλο σύνθημα άλλωστε που έχει προτάξει ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι η ειλικρίνεια και η αλήθεια στους πολίτες. Όλα αυτά τα περί κρυφής ατζέντας είναι αποκυήματα του ΣΥΡΙΖΑ που δεν ξέρει πια πού να βρει φταίχτες. Ο ΣΥΡΙΖΑ παλεύει με τα φαντάσματα και τις συνωμοσίες. Εδώ του φταίνε όλοι οι άλλοι που χαλάνε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ δεν θα του έφταιγε η ΝΔ που πάει να βγει κυβέρνηση; Στο συνταξιοδοτικό η πρόταση είναι καθαρά διατυπωμένη. Ο Νόμος Κατρούγκαλου θα καταργηθεί, οι συντάξεις χηρείας προστατεύονται, τα επικουρικά προστατεύονται, το σύστημα θα διαρθρωθεί σε τρεις άξονες ασφάλισης, με ένα σκέλος όπως σήμερα κεφαλαιουχικό, ένα ανταποδοτικό σκέλος και προαιρετική επαγγελματική ασφάλιση, όπως γίνεται σε όλες τις οικονομικά σταθερές ευρωπαϊκές χώρες».

H κα Νιόβη Παυλίδου αναφέρθηκε επίσης στο θέμα της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων τονίζοντας ότι «θα πρέπει να γίνει το μεγάλο βήμα και να αποδεχθούμε μία αξιολόγηση όπως γίνεται σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες» προσθέτοντας ότι «αξιολόγηση σημαίνει ο καθένας να βρεθεί στη θέση που μπορεί να αποδώσει».

«Θα πρέπει να ορισθεί ένα σύστημα αξιολόγησης που να είναι αποδεκτό, δεν θα εξαρτάται από προσωπικές σχέσεις μέσα στο χώρο της εργασίας, ενώ τα κριτήρια, που μπορούν να προσχεδιαστούν, να είναι γνωστά σε όλους ώστε ο εργαζόμενος ακόμη κι αν κάνει την αυτοαξιολόγησή του να μπορέσει κι ο ίδιος- αυτό είναι το μεγάλο μας στοίχημα- να τοποθετήσει κάπου τον εαυτό του», πρόσθεσε.

Η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ υπογράμμισε ακόμη ότι θα υπάρξει μία αντίληψη για ένα λιτό και αποτελεσματικό δημόσιο φροντίζοντας παράλληλα την ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα για να καταφέρουμε να έχουμε βιώσιμη ανάπτυξη.

«Επιβάλλεται να αλλάξουμε το σκεπτικό μας» είπε χαρακτηριστικά η κα Παυλίδου. «Είναι ψευδαίσθηση και αυταπάτη να νομίζουμε ότι μπορούμε να κρατήσουμε αναλογίες γιατί έτσι μας αρέσει η αριθμητική. Θα πρέπει να πάει η οικονομία καλά και να σκεφτούμε ότι οι δουλειές δεν είναι μόνο πάνω στον δημόσιο τομέα -για να σκοτωνόμαστε για το 1 προς 1 ή για το 1 προς 5. Οι καλές δουλειές θα πρέπει να έρθουν από τον ιδιωτικό τομέα για να έχουμε βιώσιμη ανάπτυξη. Δηλαδή οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα δεν είναι άνθρωποι που έχουν χτυπηθεί τόσο πολύ; Άρα τους φροντίζουμε και θέλουμε να έχουμε πολλές δουλειές στον ιδιωτικό τομέα», σημείωσε.

Παράλληλα η κα Νιόβη Παυλίδου τόνισε ότι «δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε μυωπικά το θέμα των προσλήψεων γιατί αυτό μας έφερε και στην οικονομική κρίση».

«Το 1 προς 1 ή το 1 προς 5 δεν μπορεί να είναι γενικό στον δημόσιο τομέα» επισήμανε. «Η ΝΔ έχει υποσχεθεί προσλήψεις αλλά πολύ στοχευμένες και σε ευαίσθητους τομείς: Στα σώματα ασφαλείας, στην υγεία προτάσσοντας τους νοσηλευτές και στην παιδεία με έμφαση στην ειδική αγωγή».

Αναφερόμενη στο θέμα του ΟΑΣΘ η κα Παυλίδου υπογράμμισε ότι θα πρέπει να υπάρξει ένας διαγωνισμός με καθαρούς όρους «στον οποίο να μπορούν να συμμετέχουν όλοι, χωρίς ταμπού: δημόσιο, ιδιώτες, ΣΔΙΤ».

«Το ζητούμενο είναι μία μεγαλούπολη σαν τη Θεσσαλονίκη να έχει ποιοτικές συγκοινωνίες με λογικό αντίτιμο» εξήγησε η κα Παυλίδου. «Αν ακολουθήσουμε έναν διαγωνισμό με ανοικτή ματιά θα μπορέσουμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα ώστε να μπορέσει να μοιρασθεί το πολύτιμο συγκοινωνιακό έργο για το οποίο θα υπάρξουν πολλοί διαθέσιμοι πάροχοι. Στο μεσοδιάστημα, όμως, θα πρέπει να δοθεί μία ενίσχυση για να επισκευασθούν κάποια λεωφορεία. Σήμερα υποφέρουμε πολύ όλοι. Ιδρώνουμε, μένουμε στη μέση, ταλαιπωρούμαστε. Δεν είναι δυνατόν να κινηθεί έτσι η Θεσσαλονίκη».