Skip to main content

Παίρνει μπρος ξανά το πρότζεκτ για σύγχρονη μαρίνα στην Πυλαία

Προς επανεκκίνηση το φιλόδοξο πρότζεκτ για τη μαρίνα στο θαλάσσιο μέτωπο του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη - Με ΣΔΙΤ η υλοποίηση του έργου

Σε τροχιά υλοποίησης φαίνεται πως μπαίνει και πάλι το πρότζεκτ κατασκευής σύγχρονης μαρίνας στην παραλιακή ζώνη της Πυλαίας, με τη μορφή σύμπραξης δημόσιου - ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).

Όπως δήλωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου, μετά από συζήτηση με τον δήμαρχο Πυλαίας - Χορτιάτη και πρόεδρο της ΠΕΔΚΜ, Ιγνάτιο Καϊτεζίδη, «καταλήξαμε ότι πρέπει να το επανεκκινήσουμε». Οι δύο άνδρες συναντήθηκαν προσφάτως με τον αρμόδιο υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, σύμφωνα με τον κ. Καράογλου, «επί τόπου πήρε τηλέφωνο και έκλεισε ραντεβού με τον υπουργό Τουρισμού, Χ. Θεοχάρη» για το ζήτημα.

«Είμαστε σε ένα πολύ καλό στάδιο, εκτιμώ ότι τον Ιανουάριο πρέπει να πάρουμε τη νέα διακήρυξη, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα και για σύμπραξη δημόσιου - ιδιωτικού τομέα, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο (...) Είμαστε σε ένα καλό βηματισμό», υπογράμμισε ο κ. Καράογλου, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΜΠΕ.

Από την πλευρά του, σε ανάρτησή του στα social media για τις συναντήσεις με τον υπουργό Ανάπτυξης και τον υπουργό Τουρισμού, ο δήμαρχος κ. Καϊτεζίδης επιβεβαίωσε την εξέλιξη για το φιλόδοξο έργο μετά τη συνάντηση με τον Άδωνι Γεωργιάδη, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «το tweet του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνη Γεωργιάδη δίνει το σύνθημα της επανεκκίνησης για τη Μαρίνα σκαφών της Πυλαίας μας. Η έμπρακτη υποστήριξη των θέσεων μας και η επανεκκίνηση των διαδικασιών για να κερδηθεί ο χαμένος χρόνος κάνει το σήμερα να φαίνεται αισιόδοξο γιατί πνέει πια αέρας δημιουργίας στα υπουργεία».

Στη συνάντηση των τεσσάρων ανδρών τέθηκαν επί τάπητος όλα τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί το προηγούμενο διάστημα επί υπουργίας Έλενας Κουντουρά, όταν ο δήμος Πυλαίας - Χορτιάτη είχε απορρίψει ομόθυμα τον περασμένο Φεβρουάριο το σχέδιο σύμβασης του υπουργείου Τουρισμού για τη μαρίνα

 

Το φιλόδοξο πρότζεκτ

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει γίνει, η μαρίνα της Πυλαίας θα έχει δυναμικότητα 440 σκαφών, εκ των οποίων τα εννέα προβλέπεται να είναι τα λεγόμενα «Mega yachts», που είναι και τα μεγαλύτερα ιδιωτικά σκάφη παγκοσμίως.

Ο «τουριστικός λιμένας Πυλαίας», όπως ονομάζεται, περιλαμβάνει μια σειρά από υποδομές εξυπηρέτησης των σκαφών που θα ελλιμενίζονται, μεταξύ των οποίων και επτά κτήρια (τέσσερα μονώροφα και τρία διώροφα) συνολικής δομήσιμης επιφάνειας 5.547 τ.μ. Έχουν μάλιστα προσδιοριστεί και οι χρήσεις των κτηρίων. Το πρώτο θα φιλοξενεί καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, λιμενικό σταθμό και χώρους υγιεινής, το δεύτερο γραφεία διοίκησης, πληροφορίες, ιατρείο, Τράπεζα, αποθήκη αποσκευών και χώρους υγιεινής και το τρίτο θα είναι το φυλάκιο εισόδου. Επίσης, το τέταρτο κτήριο θα φιλοξενεί καταστήματα yachting, εμπορικά καταστήματα, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και χώρους υγιεινής. Το πέμπτο κτήριο προορίζεται για yachting club (με εξωτερικό εξώστη), lockers, χώρους υγιεινής, λουτήρες και αποδυτήρια, το έκτο για πλυντήρια και χώρους υγιεινής και το τελευταίο κτήριο για επισκευή και συντήρηση σκαφών.