Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019
x

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ CITY BREAK

Την επόμενη εβδομάδα ξεκινά καμπάνια για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως προορισμού city break - Συνεχής αυξητική τάση για τον τουρισμό πόλης

Την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού city break προανήγγειλε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης από το βήμα των αποψινών εγκαινίων των Philoxenia και Hotelia, κάνοντας μάλιστα γνωστό πως την επόμενη εβδομάδα ξεκινά σχετική καμπάνια. Άλλωστε, όπως είπε, η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη με πάρα πολλά πλεονεκτήματα, από τη γαστρονομία και τον πολιτισμό μέχρι την εγγύτητά της σε όμορφες τουριστικές περιοχές, και μπορεί να γίνει ισχυρός πόλος έλξης τουριστών.

Όπως είπε ο υπουργός, μόνο την περίοδο 2007-2017 σε παγκόσμιο επίπεδο ο τουρισμός πόλης (city breaks) τετραπλασίασε το μέγεθός του, ενώ το 2017 πραγματοποιήθηκαν 170 εκατομμύρια ταξίδια. Πέρυσι η συγκεκριμένη αγορά κατέγραψε ανάπτυξη 8% σε παγκόσμιο επίπεδο και η μέση δαπάνη ανά διανυκτέρευση άγγιξε τα 170 ευρώ. Τη μερίδα του λέοντος την κατέχει η Ευρώπη με το μερίδιο της στην παγκόσμια πίτα να αγγίζει το 60%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε, «οι Βρετανοί είναι fans αυτής της μορφής τουρισμού, με 1 στους 2 να την προτιμούν. Fun του city break τουρισμού είναι και οι Millennials. Το ένα τρίτο των διακοπών που πραγματοποιούνται ετησίως γίνεται στις πόλεις».

Ο κ. Θεοχάρης έστειλε, επίσης, αισιόδοξα μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αναφέρθηκε στην συμβολή των εκθέσεων στη συμβολή του τουρισμού στην Ελλάδα, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη στροφής της τουριστικής βιομηχανίας σε ένα βιώσιμο και σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης.

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας Θράκης), Θεόδωρος Καράογλου, σημείωσε πως μέσα από την Philoxenia σφυγμομετρούμε τις τάσεις που κυριαρχούν σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δίνεται η ευκαιρία για την πρώτη αξιολόγηση των αναπτυξιακών ρυθμών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για το καλοκαίρι του 2020.

Κορυφαία διοργάνωση χαρακτήρισε την Philoxenia ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, μια έκθεση που δίνει την ευκαιρία για την προβολή του πλούτου του τόπου μας. Τόνισε δε πως ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα στην Κεντρική Μακεδονία, ενώ όλοι οι κρίσιμοι τουριστικοί δείκτες στην περιοχή έχουν εκτοξευθεί την τελευταία πενταετία.

Με τη σειρά του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κωνσταντίνος Αγοραστός, σημείωσε πως η Philoxenia είναι προστιθέμενη αξία για τη χώρα και τον τουρισμό, αλλά και ανάσα για τους ανθρώπους του τουρισμού, που άντεξαν στα δύσκολα. Μάλιστα, ανέφερε πως η Περιφέρεια ήρθε στην έκθεση με έναν «Παρθενώνα», τον Παρθενώνα των ενάλιων αρχαιοτήτων.

Τις στενές διπλωματικές σχέσεις Ελλάδας και Πολωνίας υπογράμμισε ο επιτετραμμένος της πολωνικής Πρεσβείας, Thomasz Wisniewski, σημειώνοντας πως η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες που αναγνώρισαν την ανεξαρτησία της Πολωνίας. Κάλεσε δε από το βήμα των εγκαινίων τους Έλληνες να επισκεφθούν την Πολωνία, που είναι φέτος η Τιμώμενη Χώρα της Philoxenia.

Βήμα προβολής και παρουσίασης των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Τρίπολης, η οποία είναι Τιμώμενος Δήμος της φετινής Philoxenia, αποτελεί η τουριστική αυτή έκθεση, σύμφωνα με τον δήμαρχο Τρίπολης, Κωνσταντίνο Τζιούμη, ο οποίος μίλησε για τους στενούς δεσμούς των Μακεδόνων με τους Αρκάδες.

Η αντοχή στον χρόνο είναι το πρώτο παράσημο επιτυχίας της Philoxenia, που έχει καθιερωθεί ως θεσμός στη συνείδηση του κόσμου του τουρισμού, όπως ανέφερε από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας. Τη χαρακτήρισε επίσης ουσιαστικό θεμέλιο για το ελληνικό τουριστικό επιχειρείν.

Η φετινή Philoxenia είναι η πιο διεθνής έκθεση όλων των εποχών, τόνισε τέλος ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, σημειώνοντας πως μεταξύ των ξένων συμμετοχών φιγουράρει και αυτή του μακρινού Νεπάλ, που συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση.

Philoxenia και Hotelia μετρούν 542 εκθέτες, συμμετοχές από 21 χώρες, εκπροσώπηση από όλη την εγχώρια τουριστική βιομηχανία, αλλά και τις Περιφέρειες και τους Δήμους. Υποδέχθηκαν δε 142 hosted buyers, ενώ οι προγραμματισμένες συναντήσεις με τους εκθέτες ανέρχονται σε 4.300.

Το Σαββατοκύριακο τις εκθέσεις μπορεί να τις επισκέπτεται και το κοινό.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ