Skip to main content

Ποια ηλεκτρική συσκευή αγοράζουν οι Θεσσαλονικείς λόγω κορωνοϊού

Αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών προσφέρουν προϊόντα σε μειωμένες τιμές - Στη μάχη και οι πολυεθνικές ενδυμάτων και υποδημάτων.

Στη νέα πραγματικότητα, του «Μένουμε Σπίτι», προσπαθούν να μας μυήσουν αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών αλλά και ενδυμάτων - υποδημάτων που μας προτρέπουν, μέσω μηνυμάτων, για τις αγορές μας διαδικτυακά. Δεν λείπουν και οι περιπτώσεις αλυσίδων καλλυντικών αλλά και τα on line καταστήματα κομμωτηρίων που ενημερώνουν τους καταναλωτές πως βρίσκονται... κοντά τους, αλλά και για τις προσφορές τους.

Με σλόγκαν όπως «Μένουμε Σπίτι, περνάμε καλά», «Μένουμε Σπίτι, μένουμε ασφαλείς», «Μένουμε Σπίτι, παραμένουμε δημιουργικοί» τα on line καταστήματα υπόσχονται δωρεάν μεταφορικά και, προπάντων, ανέπαφη παράδοση στο σπίτι.

Και αν κάποιος καταναλωτής σκεφτεί τι να κάνω τα καινούργια ρούχα, ή τα καλλυντικά; η ιδέα ενός ψυγειοκαταψύκτη στην εποχή του κορωνοϊού, που οι περισσότεροι αποθηκεύουν σημαντικές ποσότητες τροφίμων, μάλλον φαντάζει καλή ιδέα.

Όπως λένε εκπρόσωποι εταιρειών που πλέον ζουν στον αστερισμό των on -line πωλήσεων, η νούμερο ένα συσκευή που αγοράζουν οι Θεσσαλονικείς είναι οι ψυγειοκαταψύκτες και ακολουθούν τα ψυγεία. Αυξημένες είναι οι πωλήσεις των τηλεοράσεων καθώς αποτελεί μια από τις αγαπημένες συσκευές για διασκέδαση και χαλάρωση, αλλά και οι μονάδες θέρμανσης. Την ίδια ώρα και οι πωλήσεις των tablet πηγαίνουν καλά, χαρίζοντας χαμόγελα στους επιχειρηματίες ηλεκτρονικών ειδών.

Βέβαια οι εταιρείες οικιακών συσκευών προσπαθούν να δελεάσουν τους καταναλωτές και με άλλες συσκευές όπως καφετιέρες, μίξερ, κατσαρόλες, αποτριχωτικές μηχανές, σεσουάρ, ισιωτικά μαλλιών και ό,τι άλλοτε θα μπορούσε μα αποτελέσει τη χαρά της...νοικοκυράς που πλέον μετατρέπεται σε χαρά για όλη την οικογένεια.

Μάλιστα τα περισσότερα e-shops των αλυσίδων προσφέρουν σημαντικές μειώσεις τιμών, που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνούν το 50%, αλλά και προσφορές, όπως δωροεπιταγές, προϊόντα χωρίς ΦΠΑ κ.α. Σημαντικές μειώσεις τιμών καταγράφονται και σε smartphones που αγγίζουν ακόμη και το 40%.

Μειώσεις τιμών και σε ενδύματα και υποδήματα

Στο μεταξύ, με μηνύματα βομβαρδίζουν πολυεθνικές αλυσίδες ενδυμάτων και υπόδησης τους καταναλωτές προκειμένου να ενημερώσουν για τη νέα κολεξιόν τους ενώ κάποιες προχωρούν και σε προσφορές ώστε να τους δελεάσουν. Ελληνικές αλυσίδες υποδημάτων προσφέρουν ακόμη και μειώσεις τιμών στη νέα τους κολεξιόν κατά 20- 25% και στα χειμερινά κατά 50%.