Skip to main content

Πιλότος «λιποθύμησε» κατά τη διάρκεια πτήσης - Αναγκαστική προσγείωση στη Θεσσαλονίκη

Ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν στα 30.000 πόδια, οι αεροσυνοδοί του αεροπλάνου ενημέρωσαν τους επιβάτες ότι ο πιλότος είχε «λιποθυμήσει»

Αναγκαστική προσγείωση στη Θεσσαλονίκη λόγω αδιαθεσίας του πιλότου πραγματοποίησε αεροπλάνο της εταιρείας Jet2 που πραγματοποιούσε την πτήση Μπέρμιγχαμ-Αττάλεια.

Ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν στα 30.000 πόδια, οι αεροσυνοδοί του αεροπλάνου ενημέρωσαν τους επιβάτες ότι ο πιλότος είχε «λιποθυμήσει», σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα metro.co.uk.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 23 Αυγούστου ενώ το αεροπλάνο είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο του Μπέρμιγχαμ. Σημειώνεται ότι στο αεροπλάνο οι επιβάτες είχαν ήδη υποστεί ταλαιπωρία καθώς υπήρξε οκτάωρη καθυστέρηση στην έναρξη της πτήσης.

Ένας επιβάτης της πτήσης LS1239 μιλώντας στο Birmingham Live ότι το χάος ξεκίνησε όταν κατά τη διάρκεια της πτήσεις στο αεροπλάνο υπήρξαν αναταράξεις. «Ενώ ήμασταν όλοι καθισμένοι, παρατηρήσαμε ότι κάτι συνέβαινε στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου. Νομίζαμε ότι κάποιος είχε τραυματιστεί στην τουαλέτα ενώ υπήρχαν οι αναταράξεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Μας είπαν ότι θα προσγειωθούμε στην Ελλάδα λόγω έκτακτης ιατρικής ανάγκης», συμπλήρωσε.

Ο επιβάτης επισήμανε επίσης ότι το προσωπικό του αεροπλάνου έκανε «ό,τι μπορούσε» για να κρατήσει τους ανθρώπους ενήμερους στο αεροδρόμιο, προσθέτοντας ότι περίμεναν στον διάδρομο του «Μακεδονία» για περισσότερο από μία ώρα να φτάσει ασθενοφόρο.

«Οι άνθρωποι ανησυχούσαν καθώς υπήρξαν αναταράξεις και δεν ξέραμε τι συνέβαινε», πρόσθεσε ο ταξιδιώτης.

Εκπρόσωπος της Jet2 δήλωσε για το περιστατικό στο Birmingham Live ότι: «Η πτήση LS1239 από το Μπέρμιγχαμ προς την Αττάλεια εξετράπη της πορείας προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης ως προληπτικό μέτρο την Τρίτη 23 Αυγούστου λόγω αδιαθεσίας ενός εκ των πιλότων. Ένα πλήρωμα μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη για να μπορέσουμε να μεταφέρουμε πελάτες στο δρόμο τους για την Αττάλεια το ίδιο βράδυ. Ενημερώσαμε τους επιβάτες μας το συντομότερο δυνατό και οι ομάδες μας εργάστηκαν εξαιρετικά σκληρά για να τους φροντίσουν όλους. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από οποιονδήποτε επηρεάστηκε από αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση», κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι σε πτήση της ίδιας εταιρείας πρόσφατα σημειώθηκε ένα πρωτοφανές περιστατικό με πρωταγωνίστρια μια ηλικιωμένη γυναίκα που ούρησε σε κάθισμα, έριξε χαστούκια και πήγε να ανοίξει την πόρτα στη διάρκεια πτήσης από Μάντσεστερ για Ρόδο.