Skip to main content

Πυρά αντιπολίτευσης για το μετρό - Σκληρή επίθεση από Νοτοπούλου

Η κ. Νοτοπούλου τόνισε ότι ο δήμαρχος οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι «δεν είναι εκπρόσωπος των εργολάβων αλλά εκπρόσωπος της πόλης».

Το θέμα του μετρό και ο σταθμός Βενιζέλου βρέθηκαν στο επίκεντρο των τοποθετήσεων της αντιπολίτευσης, με την επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» Κατερίνα Νοτοπούλου να ασκεί σκληρή κριτική στον δήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Στην τοποθέτησή της η κ. Νοτοπούλου τόνισε ότι ο δήμαρχος οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι «δεν είναι εκπρόσωπος των εργολάβων αλλά εκπρόσωπος της πόλης».  

«Αντί να υπερασπιστείτε το συμφέρον της πόλης και αυτή τη στιγμή είναι να συνεχιστεί το μετρό και να παραμείνει και το μετρό και τα αρχαία, εσείς να  υιοθετήσατε το συμφέρον ποιανού», διερωτήθηκε η κ. Νοτοπούλου. Όπως ανέφερε, κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ «δυστυχώς ακούσαμε τον πρωθυπουργό να ανακοινώνει το σταμάτημα του μετρό».  

Η επικεφαλής της παράταξης ζήτησε από τον δήμαρχο να ενημερώσει για το θέμα, σημειώνοντας παράλληλα, «από που ορμώμενος διχάζεται την πόλη εκ νέου». Κάλεσε τέλος το δημοτικό συμβούλιο να αποφασίσει για το κοινό καλό της πόλης. «Να ολοκληρωθεί η μελέτη in situ, να μη δοθεί καμία παράταση για το έργο και να σωθούν τα αρχαία ως πολιτιστική κληρονομιά», ανέφερε.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της παράταξης «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη» Σπύρος Βούγιας τόνισε ότι δεν έχουν παρουσιαστεί από τις δύο πλευρές τα στοιχεία τους. «Ο δήμαρχος να κάνει μια σύσκεψη και με τις δύο πλευρές και να φέρουν τα στοιχεία που έχουν. Ούτε η μια πλευρά ούτε η άλλη έχουν τεκμηριωμένο κόστος και μελέτες», ανέφερε. Πρότεινε να αποσυνδεθεί χρονικά ο σταθμός Βενιζέλου από την ολοκλήρωση συνολικά του έργου.

Ο επικεφαλής της «Δύναμης Πολιτών», Παναγιώτης Ψωμιάδης μίλησε για επιπολαιότητα στον τρόπο διαχείρισης του μετρό. «Πρέπει να έρθει ως θέμα στο δημοτικό συμβούλιο», τόνισε και κατήγγειλε το γεγονός το μετρό θα παραδοθεί το 2025 δια στόματος των Ιταλών.

«Το κύριο πρόβλημα του μετρό δεν είναι οι αρχαιότητες, αλλά η απομύζηση του δημόσιου ταμείου, η εκβιαστική πρακτική των εργολάβων, οι συνεχείς εκβιασμοί και απαιτήσεις των εργολάβων για αποζημιώσεις», υπογράμμισε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Σωτήρης Ζαριανόπουλος.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Οικολογία -Αλληλεγγύη» Μιχάλης Τρεμόπουλος έκανε λόγο για 33 χρόνια λαμαρινούπολης, σημειώνοντας πως η πόλη έχει γονατίσει. «Μόλις βγήκε η κυβέρνηση υπήρξε ένα διχαστικό θέμα», σημείωσε.  

«Δεν είναι κολοβό το μετρό, κολοβή είναι η λύση που προτείνουν», υπογράμμισε ο Αντώνης Γαζάκης από την παράταξη «Πόλη Ανάποδα – Δύναμη Ανατροπής στη Θεσσαλονίκη». Τέλος, ο επικεφαλής της παραταξης «Μένουμε Θεσσαλονίκη» Γιώργος Ρακκάς ζήτησε να ολοκληρωθεί το έργο και να παραμείνουν τα αρχαία.