Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019
x

ΠΩΣ Η GOOGLE ΒΟΗΘΗΣΕ 14.000 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Άκρως θετική ήταν η επίδραση της εφαρμογής Grow Greek Tourism Online σε επιχειρηματτίες του τουρισμού στην Κεντρικής Μακεδονία.

Περισσότερα από 14.000 άτομα μέσα σε τέσσερα χρόνια έχουν εκπαιδευτεί στην Κεντρική Μακεδονία από την πρωτοβουλία της Google, Grow Greek Tourism Online που έχει στόχο την εκπαίδευση επιχειρηματιών του τουρισμού σε ψηφιακά εργαλεία.  

Αυτό ανέφερε σήμερα το μεσημέρι η Μαρία Φουντά, διευθύντρια Marketing Google στην Ελλάδα, τη Ρουμανία και την Ουκρανία στην εκδήλωση που διοργάνωσε η εταιρεία – κολοσσός σήμερα το μεσημέρι στο Συνεδριακό Κέντρο Ιωάννης Βελλίδης στο πλαίσιο της 84ης ΔΕΘ.

Όπως ανέφερε η ίδια, μόνο φέτος στην Κεντρική Μακεδονία έχουν εκπαιδευτεί 4.000 άτομα τα οποία όλα έλαβαν εκπαίδευση face to face από την εξειδικευμένη ομάδα  του Grow Greek Tourism Online.

Συνολικά στην Ελλάδα, τα πέντε χρόνια λειτουργίας του εκπαιδευτικού προγράμματος εκπαιδεύτηκαν συνολικά 120.000 άτομα, το 67% των οποίων είδαν διαφορά στην επιχείρησή τους η οποία άλλοτε μεταφράζεται ως περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδά τους είτε περισσότερες τηλεφωνικές κλήσεις και αλληλεπιδράσεις στα social media.  

Παράλληλα η κ. Φουντά παρουσίασε το νέο εργαλείο της Google για επιχειρήσεις το οποίο  μεταφράζεται σήμερα και στα ελληνικά.

«Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές», τόνισε η ίδια

Το Market Finder λειτουργεί ως εξής:

Βήμα 1: Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή: Από τη στιγμή που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή δυναμική μιας αγοράς.

Βήμα 2: Προετοιμάζοντας την επιχείρησή για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Στην εκδήλωση το «παρών» έδωσε ο δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας ο οποίο τόνισε πως η Ελλάδα πρέπει οπωσδήποτε να προλάβει το τρένο της ανάπτυξης ενώ επισήμανε τον σημαντικότατο ρόλο των ψηφιακών δεξιοτήτων για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. «Το διαδίκτυο μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης μας», σημείωσε από το βήμα.

Στο ίδιο κλίμα, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος, δήλωσε πως είναι σημαντικό που μια τέτοια επιχείρηση, όπως η Google, έχει δραστηριοποιηθεί στην περιοχή μας στο κομμάτι της αξιποίησης του ανθρώπινου δυναμικού. «Για να είμαστε ανταγωνιστικοί πρέπει να έχουμε ψηφιακά εργαλεία», είπε.

Αντίστοιχα, η Βούλα Πατουλίδου, αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης αλλά και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τόνισε πως στόχος του ΟΤΘ είναι να καταστεί η Θεσσαλονίκη ένας έξυπνος τουριστικός προορισμός, ο οποίος θα εμφανίζεται πρώτος στα αποτελέσματα όταν κάποιος αναζητεί έναν προορισμό με τα ατού της πόλης.

«Το κληροδότημα που άφησε η παρουσία των ΗΠΑ στη ΔΕΘ 2018, αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να συνδυάζεις την τεχνολογική τεχνογνωσία με το τεράστιο δυναμικό που υπάρχει στην Ελλάδα. Κάνοντας ήδη το επόμενο βήμα μέσα από την παρουσία των ΗΠΑ στη φετινή ΔΕΘ, βλέπουμε πόσο άψογα συμπληρώνει αυτήν την προσπάθεια το Grow Greek Tourism Online της Google», σημείωσε με τη σειρά του ο David Burger, Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα.

To πρόγραμμα  Grow Greek Tourism Online θα συνεχίσει καθώς, όπως ανέφερε η κ. Φουντά, η Google θα συνεχίσει αν επενδύει σε αυτό καθώς το θεωρεί πολύ σημαντικό.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ