Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020
x

ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΗΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ

Τα σνακ μπορούν να βοηθήσουν να πάρουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, αλλά και να μειώσουμε την πείνα μας. Δείτε ποια είναι τα πιο υγιεινά

Η κατανάλωση ενός σνακ μεταξύ των γευμάτων σας βοηθά στη μείωση της πείνας σας, ώστε να μην κατασπαράξετε το φαγητό σας όταν τελικά καθίσετε για να φάτε.

Τα σνακ μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Από την άλλη πλευρά, το συνεχές τσιμπολόγημα – ιδιαίτερα όταν περιλαμβάνει τρόφιμα με μικρή θρεπτική αξία – μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική πρόσληψη θερμίδων, χωρίς καν να σας χορτάσει ουσιαστικά. Επομένως, δεν αρκεί να τρώτε σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά πρέπει επίσης να κάνετε έξυπνες επιλογές, αναφέρει το vita.gr.

Μπορώ να τρώω σνακ και να χάνω βάρος;

Φυσικά! Απλά, έχετε κατά νου όταν επιλέγετε ένα σνακ, να προτιμάτε ένα με πρωτεΐνη, καλά λιπαρά ή/και φυτικές ίνες. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν από τον οργανισμό σας και κατ’ επέκταση σας χορταίνουν. Τα σνακ είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας. Επιλέξτε σνακ όπως καρότα και χούμους, ένα γιαούρτι με φρέσκα φρούτα ή κράκερ ολικής άλεσης με τυρί κότατζ.

Τι ισχύει με τα βραδινά σνακ;

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα βραδινά σνακ είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς καταλήγουμε να τρώμε παγωτό και πατατάκια, όχι φρούτα και γιαούρτι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να απολαύσετε ένα ελαφρύ σνακ αν συνεχίζετε να πεινάτε μετά από το δείπνο. Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί, είναι ότι εάν νιώθετε πάντα πείνα μετά το δείπνο, καλό είναι να βεβαιωθείτε ότι το γεύμα σας αποτελείται από χορταστικά και υγιεινά τρόφιμα και ότι τρώτε επαρκή ποσότητα. Εάν το μόνο που τρώτε για βραδινό είναι μια σκέτη σαλάτα, είναι λογικό κι επόμενο να πεινάσετε στη συνέχεια και να αναζητήσετε ένα σνακ.

Υγιεινά σνακ που μπορείτε να τρώτε ακόμη και στη δίαιτα


 
* Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ έχει ελάχιστες θερμίδες, μόλις 41 θερμίδες το μισό, και είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Συγκεκριμένα, μισό γκρέιπφρουτ καλύπτει το 73% της ημερήσιας ανάγκης του οργανισμού σε βιταμίνη C. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Medicinal Food» διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, έχασαν περισσότερο βάρος και είχαν βελτίωση στην αντίσταση στην ινσουλίνη, σε σύγκριση με εκείνους που δεν έτρωγαν γκρέιπφρουτ.



*Ποπ κορν

Πλούσιο σε φυτικές ίνες, το ποπ κορν είναι ένα από τα πιο χορταστικά και νόστιμα σνακ που μπορείτε να απολαύσετε. Φυσικά μιλάμε για το σπιτικό ποπ κορν, το οποίο μπορείτε φτιάξετε μέσα σε λίγα λεπτά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αγοράσετε σπόρους καλαμποκιού και να ρίξετε λίγους μέσα σε μια μικρή κατσαρόλα με ελάχιστο λάδι. Κλείστε το καπάκι της κατσαρόλας και μόλις ο ήχος από τα καλαμπόκια που σκάνε σταματήσει, το ποπ κορν σας είναι έτοιμο. Αποφύγετε να ρίξετε αλάτι, το οποίο μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών, και προτιμήστε λίγη πάπρικα.



*Γιαούρτι

Επιλέξτε έξυπνα τα σνακ σας για να καλύψετε τυχόν διατροφικές ελλείψεις. Για παράδειγμα, οι τροφές με ασβέστιο και φυτικές ίνες είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το γιαούρτι με φρούτα παρέχει ασβέστιο και φυτικές ίνες, καθώς επίσης πρωτεΐνες και προβιοτικά. Προτιμήστε το σκέτο γιαούρτι και προσθέστε τα δικά σας φρέσκα φρούτα,  καθώς το γιαούρτι με γεύσεις συχνά περιέχει πολλή πρόσθετη ζάχαρη και περιττές θερμίδες.

*Αμύγδαλα

Μπορεί οι ξηροί καρποί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, ωστόσο, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην απώλεια κιλών. Συγκεκριμένα, έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό European Journal of Nutrition, βρήκε ότι οι συμμετέχοντες που είχαν εντάξει στη δίαιτά τους αμύγδαλα έχασαν περισσότερο βάρος συγκριτικά με εκείνους που έτρωγαν σύνθετους υδατάνθρακες. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί δεδομένου ότι τα αμύγδαλα πέρα από φυτικές ίνες περιέχουν και πρωτεΐνη.

*Βρώμη

Η βρώμη είναι ένας από τους πιο εύκολους και νόστιμους τρόπους να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών και κατ’ επέκταση να χορτάσετε ευκολότερα. Επιπλέον, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιοπαθειών, ενώ επίσης σας εφοδιάζει με μία σημαντική ποσότητα πρωτεΐνης που χρησιμεύει στη μυϊκή σας ανάπτυξη.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ