Ακόμη ένα δίωρο μπλακ άουτ βίωσαν οι χρήστες του Facebook και του Instagram, όπως επίσης και της εφαρμογής Messenger το βράδυ της Παρασκευής.
Σύμφωνα με την εταιρεία του Mark Zuckerberg, η οποία πέρασε μια εξαιρετικά δύσκολη εβδομάδα εξαιτίας των αποκαλύψεων για τις πρακτικές σχετικά με τα δεδομένα των χρηστών καθώς επίσης και από την επτάωρη κατάρρευση των δικτύων της την περασμένη Δευτέρα, το νέο τεχνικό πρόβλημα προήλθε από μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων.
Νέα συγγνώμη από το Facebook
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα προϊόντα μας τις τελευταίες δύο ώρες», ανέφερε η εταιρεία. «Διορθώσαμε το πρόβλημα και όλα θα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό τώρα».
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
Τη Δευτέρα, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκανε λόγο για μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων για τη διακοπή σχεδόν έξι ωρών που εμπόδισε 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές της, WhatsApp, Instagram και Messenger.
Η διακοπή της Δευτέρας ήταν η μεγαλύτερη που κατέγραψε ποτέ ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.