Skip to main content

Προβλήματα στις αερομεταφορές την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν τα μέλη της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν τα μέλη της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), συγχρόνως με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, από τις 8 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι. Η στάση εργασίας γίνεται, για να εκφράσουν οι εργαζόμενοι την αγανάκτησή τους και για να διαμαρτυρηθούν για τη διαμάχη που ξέσπασε για τις άγονες γραμμές.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε σήμερα η ηγεσία της Ομοσπονδίας στα γραφεία της, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος τόνισε ότι οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ δεν θα επιτρέψουν να μπουν ανάμεσα σε διαμάχες επιχειρηματιών ή επιχειρηματιών και κυβέρνησης και κάλεσε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να ξεκαθαρίσει το τοπίο στον τομέα των αερομεταφορών.

Επίσης, κάλεσε μάλιστα τον προηγούμενο υπουργό Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη να δώσει απαντήσεις στα όσα είπε ο κ. Βγενόπουλος στη συνέντευξη που παραχώρησε ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές ακυρώθηκε ύστερα από δική του πίεση προς το υπουργείο, ενώ εξέφρασε την ανησυχία του για το τι πρόκειται να συμβεί, αν το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαιώσει την Aegean που έχει προσφύγει ζητώντας την μη ακύρωση του διαγωνισμού

Ο κ. Αλεβιζόπουλος ανέλυσε τους λόγους για τους οποίους αποκλείστηκε η Olympic Air από το διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, λέγοντας ότι η ΥΠΑ δεν μπορεί να παρανομήσει και τονίζοντας πως κάθε εταιρία έπρεπε να καταθέσει 24 συγκεκριμένες προτάσεις, μία για την κάθε γραμμή και όχι μία συνολική πρόταση, επισημαίνοντας πως, αν από μία γραμμή αφαιρεθεί η επιδότηση, τότε παύει να χαρακτηρίζεται άγονη.

Απαντώντας στις κατηγορίες για κατασπατάληση δημόσιου χρήματος από την ΥΠΑ είπε ότι αυτό δεν συμβαίνει και κατηγόρησε για μια ακόμη φορά τις προηγούμενες ηγεσίες του υπουργείου, οι οποίες, όπως είπε, με την πώληση της Ολυμπιακής θα «φορτώσουν» 360 χειριστές αεροσκαφών στην ΥΠΑ, καθώς και τους μηχανικούς της Ολυμπιακής, οι οποίοι μπορεί να φτάνουν στα 170 άτομα, με αποτέλεσμα να κοστίσουν, όπως είπε, ετησίως περί τα 80 εκατ. ευρώ.

«Εμείς δεν θέλουμε αργόσχολους στην υπηρεσία μας», τόνισε και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να βρει αμέσως λύση. Παράλληλα κάλεσε την κυβέρνηση αλλά και τους προέδρους των αεροπορικών εταιριών να συζητήσουν και να βρουν από κοινού λύσεις για την αναβάθμιση των αερομεταφορών της χώρας. Μάλιστα πρότεινε να συσταθεί ειδική εθνική επιτροπή που θα χαράσσει την πολιτική στρατηγικής για τις αερομεταφορές, ενώ τόνισε ότι τα μεγάλα προβλήματα στις αερομεταφορές βρίσκονται στα πολλά και μικρά αεροδρόμια της χώρας που θα πρέπει να αναβαθμιστούν, στην οργανωτική ανάταξη της ΥΠΑ και στο κλείσιμο, όπως είπε, του επισκευαστικού κέντρου της Ολυμπιακής μετά την πώλησή του στον κ. Βγενόπουλο.

Τέλος ο κ. Αλεβιζόπουλος τόνισε ότι οι εργαζόμενοι στηρίζουν όλες τις εταιρίες που πετούν με ελληνικό νηολόγιο, αρκεί να τηρούν τους κανόνες που έχουν τεθεί από την πολιτεία και την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και υπέρ των διάφανων διαδικασιών και της πολιτικής ηγεσίας που τηρούν τη διαφάνεια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ