Skip to main content

Ρώμη: Τι λέει η ελληνική πρεσβεία για την ταλαιπωρία των επιβατών προς Θεσσαλονίκη

Μέρος των επιβατών της πτήσης που ακυρώθηκε προσπάθησε να μπλοκάρει το τσεκ-ιν πτήσεων άλλων εταιρειών - Τι λέει η ελληνική πρεσβεία για το ζήτημα

Η ελληνική πρεσβεία στη Ρώμη φαίνεται πως βρίσκεται σε διαρκή επαφή με τους επιβάτες της πτήσης Ρώμη- Θεσσαλονίκη, της εταιρείας Ryanair, η οποία ακυρώθηκε χθες λόγω πυρκαγιάς που ξέσπασε σε περιοχή κοντά στο αεροδρόμιο Τσαμπίνο της Ρώμης.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΜΠΕ, τα τρία τέταρτα των επιβατών μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο, ενώ περίπου το ένα τρίτο παρέμεινε στο τέρμιναλ του αεροδρομίου, ζητώντας να μπορέσει να επιβιβαστεί άμεσα σε άλλο αεροσκάφος.

Προσωπικό της Πρεσβείας εξήγησε στους επιβάτες ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο κλείνει στις 11 το βράδυ και ότι θα έπρεπε να αποχωρήσουν.

Παράλληλα, οι όροι των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιριών προβλέπουν ότι σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης οι επιβάτες δεν επιβιβάζονται σε αεροσκάφος άλλου αερομεταφορέα, αλλά πρέπει να αναμείνουν την επόμενη διαθέσιμη πτήση της εταιρείας χαμηλού κόστους που επέλεξαν ή να τους επιστραφεί το ποσό που ξόδεψαν για το εισιτήριο.

Σήμερα νωρίς το πρωί, δε, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το πρακτορείο από την πρεσβεία, μέρος των επιβατών προσπάθησε να μπλοκάρει το τσεκ-ιν πτήσεων άλλων εταιρειών. H ιταλική αστυνομία ζήτησε διευκρινίσεις και η παρέμβαση της πρεσβείας επέτρεψε να μην κορυφωθεί η ένταση.