Skip to main content

Ryanair: Προς συλλογική σύμβαση εργασίας και στην Πορτογαλία

Η Ryanair υπέγραψε τις προηγούμενες ημέρες παρόμοιες συμφωνίες με τη BALPA στη Βρετανία και την ANPAC στην Ιταλία οι οποίες καλύπτους τους πιλότους

Συμφωνία με την πορτογαλική ένωση πιλότων SPAC, η οποία θα προβλέπει συμφωνίες παλαιότητας και μεταφοράς βάσης, ώστε να καλύπτει όλους τους άμεσα απασχολούμενους πιλότους, υπέγραψε η Ryanair στην Πορτογαλία. Οι διαπραγματεύσεις με την SPAC σχετικά με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, σύμφωνα με το Πορτογαλικό δίκαιο με τοπικές συμβάσεις θα αρχίσουν πριν από τα τέλη Οκτωβρίου.

Σημειώνεται ότι η Ryanair υπέγραψε τις προηγούμενες ημέρες παρόμοιες συμφωνίες με τη BALPA στη Βρετανία και την ANPAC στην Ιταλία, οι οποίες καλύπτουν όλους τους άμμεσα απασχολούμενους πιλότους της Ryanair στις συγκεκριμένες χώρες.

Ύστερα από διαπραγματεύσεις στη Μαδρίτη αυτήν την εβδομάδα, η Ryanair αναμένει επίσης να υπογράψει σύντομα μια συμφωνία αναγνώρισης με την Ισπανική ένωση πιλότων SEPLA, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για ταχείες διαπραγματεύσεις για Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και Ισπανικό δίκαιο.

«Οι συμφωνίες που υπογράφηκαν με τις ενώσεις των πιλότων μας στην Πορτογαλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία και σύντομα στην Ισπανία αποδεικνύουν τη σημαντική πρόοδο που σημειώνουμε στη σύναψη συνδικαλιστικών συμφωνιών με το προσωπικό μας στις μεγάλες αγορές της ΕΕ» σχολίασε ο επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού, Έντι Γουίλσον.

Πρόσθεσε ακόμη ότι η ώθηση στις διαπραγματεύσεις έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία καταγράφονται προβλήματα στην λειτουργία αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη, όπως οι Primera Air, Cobalt, Air Azur και SmallPlanet (GER), ενώ αρκετοί από τους μεγάλους αερομεταφορείς προχωρούν σε περικοπές των βάσεων ως απάντηση στις υψηλότερες τιμές του πετρελαίου και στους χαμηλότερους αεροπορικούς ναύλους.

«Αναμένω ότι αυτές οι συμφωνίες στην Ισπανία και ειδικότερα στην Πορτογαλία θα ενθαρρύνουν τα σωματεία των μελών του πληρώματος θαλάμου επιβατών και στις δύο αυτές χώρες να απομακρύνουν τους υπαλλήλους ανταγωνιστικών αεροπορικών εταιρειών (οι οποίοι εμποδίζουν την πρόοδο) και να συνάψουν γρήγορα τις συμφωνίες πληρώματος θαλάμου επιβατών στις χώρες αυτές όπως ήδη απαιτεί το Πορτογαλικό και το Ισπανικό πλήρωμα καμπίνας» κατέληξε.