Skip to main content

Ryanair: Στις 150 οι ακυρώσεις πτήσεων την Παρασκευή λόγω απεργίας

Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους από την Ιρλανδία το 92% των δρομολογίων της θα πραγματαποιηθεί κανονικά.

Περίπου 150 από τις 2400 πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας Ryanair που προβλεπόταν να γίνουν στις 28 Σεπτεμβρίου θα ακυρωθούν λόγω της προγραμματισμένης απεργιακής κινητοποίησης του ιπτάμενου προσωπικού στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Πορτογαλία και την Ιταλία και τη Γερμανία, ανακοίνωσε η εταιρεία.

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, αρχικά είχε ανακοινώσει ότι οι πτήσεις που θα ακυρώνονταν ήταν συνολικά 190 ωστόσο με νεότερη ανακοίνωσή της μείωσε τον αριθμό στις 150, τονίζοντας ότι το 92% των δρομολογίων θα πραγματαποιηθεί κανονικά.

Συγκριμένα, η εταιρεία αρχικά τόνισε ότι «λυπάται ειλικρινά για την περιττή διακοπή στο πρόγραμμα των πελατών, η οποία προκλήθηκε από τα συνδικάτα κατόπιν εντολής των ανταγωνιστών. Στην Ισπανία, ένα μέλος του πληρώματος θαλάμου επιβατών της Norwegian στην Αλικάντε οδηγεί στην απεργία, στην Πορτογαλία ένα πλήρωμα καμπίνας TAP καλεί για απεργίες χωρίς την υποστήριξη του πορτογαλικού πληρώματος θαλάμου επιβατών μας και στην Ιταλία όπου η Ryanair υπέγραψε χθες συλλογική σύμβαση εργασίας με τις 3 κύριες ενώσεις πληρώματος θαλάμου επιβατών. Αυτή η απειλητική απεργία καλείται από μια μικρή ένωση η οποία δεν έχει καμία αναγνώριση ή υποστήριξη από το ιταλικό πλήρωμα θαλάμου επιβατών μας».

Σύμφωνα με την εταιρεία χαμηλού κόστους «οι απεργίες προωθούνται και καθοδηγούνται από υπαλλήλους ανταγωνιστών και είναι δυστυχώς πέρα από τον έλεγχο της Ryanair».

Στη νέα ανακοίνωσή της, η ιρλανδική εταιρεία αναφέρει ότι ο αριθμός των πτήσεων που έχουν ακυρωθεί για την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου έχει μειωθεί σε 150 (από τις αναμενόμενες 190), καθώς η μεγάλη πλειονότητα των προσωπικού θα λειτουργήσει κανονικά. Πάνω από το 92% των 2.400 πτήσεων της Ryanair της Παρασκευής δεν θα επηρεαστούν από τις απεργίες, τις οποίες η εταιρεία χαρακτηρίζει «περιττές».

«Όλοι οι πελάτες που επηρεάστηκαν έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνύματα SMS 3 ημέρες νωρίτερα, ενημερώνοντάς τους για την ακύρωση της πτήσης τους και τις επιλογές τους. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε εκείνους τους πελάτες που επλήγησαν από αυτές τις περιττές απεργίες την Παρασκευή, κάνοντας ό,τι ήταν δυνατό για να τις αποφύγουμε» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.