Skip to main content

Στην Arabian Travel Market για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στο ενιαίο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στην έκθεση Arabian Travel Market “ATM”.

Για πρώτη φορά ως τουριστικός προορισμός στην αγορά της Μέσης Ανατολής και σε επιλεγμένες αγορές της Ασίας παρουσιάστηκε η Κεντρική Μακεδονία, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Arabian Travel Market “ATM” (Ντουμπάι, 24-27 Απριλίου 2017). Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στο ενιαίο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού που φιλοξενήθηκε στην έκθεση, στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος τουριστικής προβολής.

Η Διεθνής Έκθεση Arabian Travel Market “ATM” ξεκίνησε το 1994 στο εκθεσιακό κέντρο Dubai World Trade Center με τη συμμετοχή 52 εθνών, 300 εκθετών και 7.000 επαγγελματιών-επισκεπτών. Έπειτα από 23 χρόνια, η έκθεση προσελκύει 2.800 εκθέτες από 86 χώρες και πάνω από 26.000 επιφανείς επισκέπτες, ενώ υποστηρίζει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε βιομηχανικές συμφωνίες.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έδωσε για πρώτη φορά το “παρών” σε μια μεγάλη και απαιτητική τουριστική αγορά, αυτήν της Μέσης Ανατολής, η οποία συγκαταλέγεται στις αγορές-στόχους της αναπτυξιακής μας πολιτικής για τον τουρισμό. Η συμμετοχή μας στη διεθνή έκθεση “Arabian Travel Market” ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να προσεγγίσουμε κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες και διαμορφωτές κοινής γνώμης από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά και από επιλεγμένες αγορές της Ασίας, όπως η Ινδία, που μπορούν να φέρουν στην περιοχή μας δυνητικούς επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τουρισμό πολυτελείας.

Θεωρούμε πολύ σημαντική εξάλλου για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Μέση Ανατολή την πολύ αυξημένη πιθανότητα της απευθείας αεροπορικής διασύνδεσης του Ντουμπάι με τη Θεσσαλονίκη, που δρομολογούν οι Qatar Airways και η Flydubai από το επόμενο έτος», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Arabian Travel Market “ATM”, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες και επαγγελματίες του τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας,  είχε την ευκαιρία να διευρύνει το δίκτυο επαφών και να παρουσιάσουν θεματικά το τουριστικό «προϊόν» της Κεντρικής Μακεδονίας εστιάζοντας στους άξονες του τουρισμού πόλης, του πολιτιστικού τουρισμού και του τουρισμού «ήλιου και θάλασσας» .

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία ήταν η μοναδική ελληνική Περιφέρεια που συμμετείχε στη φετινή διεθνή τουριστική έκθεση Arabian Travel Market στο Ντουμπάι. Η Κεντρική Μακεδονία αποτελεί για τους ξένους επισκέπτες έναν ιδανικό τουριστικό προορισμό, ενδιαφέροντα και ασφαλή. Είναι μια περιοχή με απαράμιλλο φυσικό και πολιτισμικό πλούτο, η οποία συνδυάζει ποιοτικές υπηρεσίες και υποδομές για την υποστήριξη του τουρισμού υψηλών προδιαγραφών που απαιτεί η αγορά της Μέσης Ανατολής», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι CNBC της Μέσης Ανατολής.

Το περίπτερο της ελληνικής συμμετοχής επισκέφτηκε ο Σεΐχης του Ντουμπάι με την ακολουθία του, στην οποία και διανεμήθηκε υλικό προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας. Τα μέλη της αποστολής συζήτησαν με εκπροσώπους μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων της ευρύτερης περιοχής καθώς και ισχυρούς παράγοντες του τουριστικού και επιχειρηματικού κόσμου. Συγκεκριμένα έγιναν σημαντικές συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και τουριστικά γραφεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Σαουδικής Αραβίας και της Ινδίας. Η αποτίμηση των επαφών ανέδειξε το αυξημένο ενδιαφέρον των αγορών αυτών για την Ελλάδα, καθώς και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κεντρικής Μακεδονίας ως ελκυστικό τουριστικό προορισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία για το Α΄ εξάμηνο του 2016, οι αφίξεις μη κατοίκων από το εξωτερικό από τις λοιπές χώρες της Μέσης Ανατολής (εκτός Τουρκίας, Κύπρου, Ισραήλ, Λιβάνου και Συρίας) παρουσίασε αύξηση 100%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015 (πηγή: ΕΛΣΤΑΤ, 2016), γεγονός που καταδεικνύει τη δυναμική του τουριστικού ρεύματος από τις χώρες αυτές.